Yoongi: Tidur di sampingku Jim.Jimin mengikuti kata Yoongi.. Yoongi menarik seluar Jimin.
Jimin: A-apa yang----
Yoongi: Shh.. Diam dan nikamtilah.
Setelah selesai.. Yoongi membuka bajunya dan baju Jimin.. Jimin merasa ada sesuatu yang keras di hole nya.
Yoongi: Aku akan memasukkan ini.
Jimin: Ba--- AKH!
Yoongi menekan masuk penisnya ke dalam Hole Jimin. Jimin mengigit bibirnya menahan rasa sakit itu. Yoongi terus mencium Jimin.
Yoongi: Sabar sayang....
Jimin: (mengangguk)
Setelah itu. Yoongi mulai mengerakkan pinggulnya.. Dia mencium leher Jimin dan membuat Kissmark.
Jimin: Ah ah ah.. Shhh.. Fasterhh... Ahh ahh.
Yoongi: enak? (Smirk)
Jimin: (mengangguk) hmh... A-aku mahu keluarhhh..
Yoongi melajukan tempohnya. Hinggalah Jimin keluar.
Jimin: Ahhhhhhhh💦
Yoongi membangunkan Jimin.. Jimin hanya mengikuti.. Yoongi kembali memasukkan penisnya..
Jimin: Owh.... Yeshh.. Daddyh.. Ahhh shhh
Yoongi: Baby... You're so hot... So tight!.. Ahh mpph...
Jimin: Fuck me Harder....... Ahh shh ahhh ahh shhh
Yoongi: FUCK!
Yoongi melajukan tempohnya.. Kasur mereka bergegar tapi mereka tidak peduli.
Jimin: Ahh ahh ahh ahh
Yoongi: bersiap untuk gak bisa jalan babe? (Smirk)
Jimin: Argh so deephh ahhh ahh... A-aku mahu keluarhhhh...
Yoongi: Nope.
Jimin: Jebalhhh.. Ahh ahh ahh shh ahh
Yoongi menahan lubang penis Jimin agar gak keluarin.. Yoongi tersenyum melihat Jimin yang berantakkan kerana ulahnya.
Yoongi: Gak semudah itu.
Yoongi mencabut penisnya. Jimin kesal karna dia udah sampe klimaks.. Yoongi kembali menindih Jimin dan memasuki semula penisnya.
Jimin: Ahhhhh.. Ahh yoongihhh... Jebalhh.. fuck me harderhhh...Yoongi: As you wish kitty.
Yoongi mengocok penis Jimin sambil memasuki dan mengeluar penisnya di dalam Hole Jimin.
Jimin: Ahh ahh jangahhh berduahhh..
Yoongi: Kau mahu keluar bukan? Aku akan membantumu.. Ahh..
Jimin: Ahhh ahh ahh ahh right therehh pleasehhh fasterhhh... Ahh ahh ahh
Yoongi: (smirk)
Yoongi melajukan tempoh hinggalah Jimin mengeluarkan spermanya.. Yoongi mengeluarkan penisnya dan menjilat penis Jimin yang dibasahi oleh sperma itu.
Jimin: Mphhh yoongihhh... Mmmh...
Yoongi kembali mengangkat kaki Jimin dan memasuki kembali penisnya ke dalam Hole itu.
Jimin: Ahhh stophh... A-aku udah cum-
Yoongi: Tapi aku belum.
Yoongi melajukan tempohnya.. Dia mencium Nipple Jimin.. Tubuh Jimin bergerak gelisah akibat sentuhan Yoongi.
Jimin: Ahh ahh ahh ahh ahh ahhhhhhh yoongihhhhh ahhh ahhh ahh
Yoongi: Ahh ahh Yes! I'm gonna cum..... Ahh AKH!💦
Jimin: Ahhhhh ahhhhhhk💦.
Yoongi: Sudikah kau menjadi calon suamiku?
Jimin: Yesh... Ah.. (Lelah)
Mereka tidur bersama di sofa karna kasur mereka berantakan....
Setelah kejadian itu, Yoongi melamar Jimin.. Akhirnya mereka hidup bahagia💕💕💕💕
KAMU SEDANG MEMBACA
YOONMIN! My merman🧜🏻♂💕
FantasíaJimin seekor Duyung yang pergi ke dunia Manusia karna Bunda dan Abangnya yang telah ditangkap oleh nelayan dia terpaksa berseorangan hinggalah dia bertemu seorang Manusia bernama Min Yoongi💜🐤🐈 🏅#1 Merman 🧜🏻♂MERMAN! 💜OFC YOONMIN! 🍉BXB 🌝Yoon...