Yatagimdan alarmin sesiyle uyandim saat daha sabahin 6 siydi.Neden o okula gitmek zorundaydimki.orsa hep tuhaf tuhaf insanlar var.bu arad benim adim ashly 16 yasindayim.ve pariste yasiyorum.bu dusuncelerden annemin sesiyle ayrildim.
Annem:ashly hadi kahvaltiya okula gec kalicaksin.
Ben:tamam anne geliyorum.diyip ufak bir dusa girdim saclarimi dogal haline biraktimokul formami giydim ve hafif bir makyaj yaptiktan sonra iste ben hazirim.
Ben:gunaydin anne,gunaydin baba.diyip masaya oturup krebimi yerken babam seslendi;
Babam;ashly sana onemli bir sey diyecegim.
Ben:efendi sor nickleas(babamin adi nickleasbazen sor nickleas derim:) )
Babam: kizimsen bir mel..... Demeye jalmadi servisimin kormasi duyuldu ve ben sonra konusuruz diyerek ciktim...
Hah iste orda benim en yakin arkadasim jesica cok iyi bir kizdir ailelerimizin kan bagi varmis o yuzden kucukligumden beri en iyi arkadasimdir.
Jesica:selam ashly sana bir sey sorcem baban konustumu senle
Ben: tam konusuyodu servis geldi bende ciktim.akasam konusucaz nolduki.
Jesica: ben bugun birsey ogrendim ben...bir....vampirmisimmm :)
Ben: oha kizim sen ciddimisin
Jesica: ewet cok ciddiyim ayni hayallarimiz deki gibiiii
Ben : ewet cok guzel keske bende olabilsemm .
Bugun ilk ders tarihti tarihi severim gecmisle cok ilgilanirim.sonunda cikis zili caldi.ve eve gelebildim.telefonla muzik dinlerken birden annem seslendi.
Annem: ashly diyerk iceri girdi.
Ben: efendim kralice isabell (annemin adinnida ogrenmis oludunuzz.)aman tanrim sendede sabahki babamin bakislari endiseli bakislar bana artik ne oldugunu soylemelisiniz.
Annem: hadi yemege baban sana soyliycek yemekte dedi ve ellerimi yikamaya gittim.
Ben: selam cok acikmistim supersin anne diyip pizzami yerken babama donup
Ben: baba bana birsey diyecektin sanirim.
Babam ewet tatlim simdi beni dikkatle dinlemeni istiyorum. Bildigin uzere jesica vampir ve vampir akedemisine gidecek.
Ben:eeee nolmuss
Babam:ogrenmenib vakti geldi.ben vampirlerin kokeniyim annen ise kurtlarin kokeni yani buyuzden sen hem vampir hemde kurtsun .
Ben:neee :o) yok artik.
*********************************
İlk bolum ve ilk kitap kotu olduysa kusura bakmayin ilk olunca boyle oluyor herhalde yeni bolum ucgune gelecek
(Multimedia da ashly var)