bolum 4(iste beklenen an)

95 7 1
                                    

Jesica ile birlikte aliaverise ciktik ben siyah bir elbise tercih ettim siyah ve dekolteli.
Jesica ise renkli bir elbise secti pudra onun elbiseside cok guzel ama ben fazla renkli giynemiyorum.
Jesica:"ashly yeter nolur gidelim aryik ayaklarima felc indi yaa bide vampirler yorulmaz derler.
Ben:"uf tamam ya hadi arabaya gidelim.Ve partiye hazirlanalimm."
Arabamla eve gidip hemen partiye hazirlanmak icin can atiyorum ha bu arada arabamin markasini sorcak olacaksaniz klasik bayan arabasi mini cupper.
Ben:"uffff cok guzel oldunn jesica yakiyosun gine.
Jesica:"sende canim benim... Hah zilde caldi geldi heralde seninkii ;)
Ben:"cocuga benimki diyip durmaaaa.
Jesica:"tamam tamaam.... Aaa meraba jack nasilsin?
Jack:"iyiyim jesica ashly yokmu hani gidicezyaa.
Jesica:"uff klasik erkek sikilma tipleri bekle hazirlanioo.
Jack:"uff o kadar saat napti acabaa...(islik calar)oo lafimi geri aldim jesica.
Jack in agzindan:
Oha lan cok guzel olmuss heralde partinin prensesii bugun ona acilmaliyim artik onsuz bir gune daAshly"tlanamaam bu guzellik beni kendine bagimli yapti siyah ona cok yakisiyorr.
Ashly:"noldu dona kaldiniz hadi gidelim gec kalcaz."
Ben:"tamam hadi giddelimm."
Ve parti yerine geldik herkez bize bakiyordu ee tabi okulun en popiler cocugu ve en guzel kiİ yani ama erkekler bakmasa iyi olur.partide pop muzik dinlerken birden dans muzigi calmaya basladi.tabikide ashly kaldirdim oda kabuletti.
Ben:"ashly ben sana ...bisi soylemek istiyorumm.
Ashly:"evet dinliyorumm."
Evet hadi jack sen yaparsin hadi...
Jack:"ashly.. Benimle...cik....cikarmisin?
******************************
(Multimedia da ashlynin partideki hali var)
Yorum ve votelarinizi unutmayin lutfenn

Melez vampirin garip hayatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin