3.bolum (ilk defa ask)

123 7 1
                                    

Ashly nin azindan
    "En son basimi carpmistim gozumu actigimda boa bi odadaydim saglik la ilgili hersey vardi.beni buraya kim getirdiki.
  Cocuk:"meraba ben austin sende ashly olmalisin:) "
Ben:"ewetde beni buraya kim getirdi."
Austin;"ben olay sole oldu sen galiba kosuyodun bende kapiyi acinca kafana geldi ve bayildin ve immmm seyy ya bosver."
Ben;"noldu kotu bisimi var.Cabuk soyle."
Austin:"ya sey bilmesende olurr aslinda yani ben demesem daha iyi sen kendin ogren."
Ben;"pardon neyi ögrencem.Noluyo yaaa."
Austin:"aynaya bak."
  Aman tanrimmmm buda nee yuzum sismis ve morarmis ya lanet olsunn ben bu cocugu oldurecem nie kapiyi aciyosun salak yaa uffff zaten azcik bir tipim vardi simdi oda yokk ufff.
Austin;"ya sen bana salak dicene seni jack kurtardim icin tsk etmelisin."
    Uf dusuncelerimi olukuyoo ya
Ben;"jack demisken o nerde en son beni kovaliyodu."
Austin;"bilmem ole vakti kim bilir nerdedir."
Ben;"nese ya ben derse gideyim hadi gorusuruz... Hah bu ard tanistimiza memnun oldum."
Austin;"bende hasio
gorusuruz."
Koridorda yururken jacki dordum allahi cok yakisikli yakisikli yaninda az kalir ya ama bir sorun var.buraya dogru gelio ve sinirli aovv hala attigim tokati unutmadi herhalde ayyy gelio bas belasi.
Jack;"ooo bakin burda kimler varmis melez kizimizz.
Ben"uff ne var ne istiosun yada sole dim ne diyeceksen yap isim var.
Jack"aslinda kapi carptigi icn bisi yapmicam sana yetmistir o.Amacim ise sadece tanisip yeni bir baslangicti.
Ben"ya oylemi peki madem."
Nedense ona hayir diyemiyorum.onu gorunce icim kipir kipir ediyooo.
Jack"meraba ben jack sende ashly olmalisin su bana kafa tutan kiz tanistigimiza memnun oldum.
Ben"bende neyse derse gez kaldim gorusmek uzere.
                **†**********************
Sinifa girdigimde jesicaki gordum kosarak yanina gittim.
Jesica"ooo bakin kimler gelmis sayin askoligimiz."
Ben"ne diyon sen ya ne askoligi salakmisin hem ne alaka."
Jesica"ben bilmem yeniden tanismalar felan noluyoruz."
Ve hoca gelir ders vampir tarihi ....
Hah iste o bekledigim zil caldi.
Jesicayla koridorda dolaplara dogru giderken jack le karsilastim bana selam verdi bende karsilik verdim.
Jesica"yeter artik ashly bana noldunu anlat sen kolay kolay bir erkege hiz selam vermessin.
Ben"peki tmm anlatcam.bilmiyorum ama ona karsi koyamiyorum onu her gormedigim an ozliyorum onu hep gorunce icim kipir kipir oluyoo ona hayir diyemiyorum.iste hersey buu ."
Jesica"himmmm bunun tek bir aciklamasi var oda .... Kizim sen asik olmusunnnnnn."
Ben"sacmalama jesica ne aski ya ben asik olmam yani cok sacma."
Acaba dogrumu ben gercekten asikmi oldum ayy gine gordumm yok ya ne askii ama icim kipir kipor oluyooo ay inanmiyorum ben..ben asikmi oldum ewet bencede kesinlikle.
Ben"yada olabilir ama bu simdilik aramizda kalsin tamammi."
Jesica"tmm tmmm korkma demem hah bak iste seninkide gelioo.
Jack"o kizlar kimleri goruyorum ya sey aslinda jesica bize bi iki dk izin verirmisin."
Jesica:" himm pekala ashly ben siniftayim iain bitince gelirsin"
Ben" peki tmm."
Ay allahim ben npiyorumm resmen jackle oturuyorum.
Jack"ya aslinda benseni bi partiye davet etmek istemistimm ama."
Ben:"oo partimi olur geliriz jesicayla."
Jack" him peki.ha bu arada austin le tanismisin.
Ben" ewet nolduki."
Jack; "yoo bisu olmadi o benim kuzenimden nese aksam partide gorusuruz.
Ben"peki byby."
Ya allahim ben napicam ne giycem nasi yapcam alam ne den ewet dedeimki sanki.....hah buldum jesica alisverisi  o bana yardim eder.
Ben"jesica aksam partiye gidiyoruz veee alisverise cikicazzZ hadiii cabuk olll.
Jesica" neeee diyon sen yaaa   :o

       **********************************
(Multimediada=jack var)
Meraba sayin okuyucularim kusura bakmayin biraz gec oldu ama biraz musama gosterin 8 sinif olunca kusura bakmayin ellimden geldince guzle yazmaya callistim ama lutfen vote larinizi unutmayimm ;)

Melez vampirin garip hayatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin