Naito: Ezek most Pitypangkisasszony kérdései:
1. Dazai, Chuuya:
Milyen érzés az, hogy egy egész háremed van?
Chuuya: HEEEEEEH? NEKEM BŐVEN ELÉG SACHIKO ÉS SAKURA, NEM KELL MÉG TÖBB ŐRÜLT FANGIRL!
Osamu: Tulajdonképpen nagyon jó érzés, de van egy bökkenő.
Naito: OSAMU EGYEDÜL AZ ENYÉM! AKI ELVESZI TŐLEM, ELHARAPOM A TORKÁT!
Osamu: Naito nem szeret osztozni. Nagyon nem. Emellett, enyhén yandere kisugárzása van...
Mit gondolsz a sokokuról?
Chuuya:. Hülyeség, elvégre utálom Dazait, ő pedig engem. Inkább megdöglök, minthogy össze jöjjek vele.
Osamu: Nem, nem, fúj, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha, soha. Még mindig utálom Chuuyát, nem tűnt fel?
2. Kyusa:
Nem baj, ha így hívlak?
Kyu: DEHOOOGY!
Tudtad, hogy szeretlek?
Kyu: És te tudtad, hogy én is?
Melyik állat a kedvenced?
Kyu: Nem tudom...
Lehetek én a kedvenc virágod?
Kyu: DE HÁT MÁR AZ VAGY!
Zavar, ha valaki próbálja eldönteni/kitalálni a nemed?
Kyu: Egy kicsit.
Kérsz csokit? Ranpo-tól csórtam.:3
Kyu: Igen! És te akarsz játszani?
Isami: Esküvőset. Kyusa lesz a vőlegény, és elvesz téged feleségül.
Kyu: (//////////////)
3. Dazai:
Milyennek tartod Ai-t?
Osamu: Hátö... Kedvesnek. És aranyosnak.
Naito: *jealous fox noices*
Osamu: És igazából szép is.. NAITO, TEDD LE A SZÉKET! MOST! NEM MONDOM MÉG EGYSZER!
ESTÁS LEYENDO
A Káosz Uralma Alatt - BSD Chat Csoport x OC-k
FanficHát... cím. xD Warning!!! Perverz Naito Káromkodás Néhol Yaoi shippelés (Sokoku kizárva) Rossz viccek XD OC-k: Nakahara Naito Dazai Isami Edogawa Sachiko Aimi Ishimura Sakura Night D'Yoru Kunikida Asami Dandelion Yashimi Dazai Ichigo Daza...