(SWEETHEART 💞)
aurora ✨
owen owen owen
nudzę sięsweetheart 💞
wygląda na to, że często się nudzisz
nie masz pracy?aurora ✨
mam, ale zaczyna się dopiero w styczniusweetheart 💞
nowy film?aurora ✨
tak
gram w nim z connoremsweetheart 💞
zakładam, że nie możesz mi powiedzieć nic więcejaurora ✨
nie
chyba że chcę stracić pracęsweetheart 💞
nie radziłbym tego
ale będziesz pracowała nad nim z connorem, więc to dobrzeaurora ✨
tak
nawet jeśli jest idiotą, to będzie wspaniale z nim pracowaćsweetheart 💞
jak ty i connor się poznaliście?aurora ✨
pierwsza klasa liceum
oboje przenieśliśmy się z innych szkół, więc byliśmy nowymi uczniami i po prostu się poznaliśmy
chyba z nikim nie zbliżyłam się tak szybko jak z connoremsweetheart 💞
wydaje się całkiem niezłyaurora ✨
mogłabym powierzyć mu swoje życie
ale nie możesz mu tego powiedziećsweetheart 💞
nie powiemaurora ✨
dość już o connorze
nadal się nudzęsweetheart 💞
i co mam z tym zrobić?aurora ✨
nie wiem
zadzwoń do mnie na facetimesweetheart 💞
okejaurora ✨
czekajprzychodzące połączenie od sweetheart 💞
odbierz odrzuć
- Cholera, to był żart! Nie sądziłam, że naprawdę zadzwonisz. - wykrzyknęła Rory, starając się podnieść aparat, a blondyn uniósł brew.
- Mogę się rozłączyć, jeśli chcesz.
- Nie! - Rory powiedziała z uśmiechem. - Mam na sobie tylko piżamę, to wszystko.
- Jest piętnasta w Nowym Yorku, dlaczego masz na sobie piżamę?
- Bo piżama jest wygodna. - odpowiedziała dziewczyna, a Owen mógł tylko przytaknąć z uśmiechem.
Pomimo tego, że pisali ze sobą od ponad dwóch tygodni, był to pierwszy raz, kiedy rozmawiali na facetime, a nerwy z pewnością dawały im się we znaki.
Rory nadal była wpatrzona w chłopaka, którego widziała tylko w telewizji i na zdjęciach. Trudno było jej uwierzyć, że udało jej się w jakiś sposób zaczarować drogę do jego życia poprzez serię tweetów.
Owen, z drugiej strony, był pełen podziwu dla Rory i zastanawiał się, jak to się stało, że miał takie szczęście, że w jego życiu pojawił się ktoś taki jak ona. Im więcej oboje rozmawiali, tym bardziej Owen wiedział, że chce, by było to coś więcej niż tylko pocałunek.
- Jak tam życie w starej, dobrej Oklahomie? - zapytała brunetka, przysuwając kolana do piersi w sposób, który Owen uznał za uroczy.
- Nudno. - przyznał blondyn. - Tu nigdy nie dzieje się nic ciekawego. Nic tu nie ma.
- To nieprawda. Macie muzeum outsiderów.
- To wszystko jest w Tulsie. I nie jest to nic szczególnego. - odparł Owen, choć pożałował tych słów, gdy tylko wyszły z jego ust.
- Nic szczególnego? - krzyknęła Rory i zmarszczyła czoło. - Outsiderzy byli rewolucyjni, zwłaszcza dla mnie. Cała powieść zawierała odważne uwagi na temat marksizmu, a napisana została przez siedemnastoletnią dziewczynę, która nie potrafiła nawet przeliterować swojego drugiego imienia. Przez trzy lata chciałam nazwać moje dziecko Ponyboy z powodu tej książki!
- Proszę, powiedz, że wyrosłaś już z tego etapu. - zażartował Owen, patrząc, jak Rory przerywa swój monolog.
- A dlaczego miałoby to mieć dla pana znaczenie, panie Joyner? - zapytała żartobliwie, a Owen udał, że się nie rumieni.
- To jest znęcanie się nad dziećmi.
- A nazwanie dziecka imieniem Owen nie jest? - zapytała Rory.
- Nie ma nic złego w tym imieniu! I wiesz co, biorę przykład z twojej książki i blokuję cię.
- Nie odważyłbyś się. - powiedziała Rory, choć nie mogła powstrzymać uśmiechu, który wkradł się na jej twarz.
CZYTASZ
𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐝𝐫𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐲 [owen patrick joyner] ✔
Fanfiction❝ chłopcy, którzy grają na perkusji są tacy atrakcyjni, więc mikołaju, mogę dostać jednego z nich na gwiazdkę? ❞ gdzie tweet z prośbą o małżeństwo powoduje, że rory całuje się pod jemiołą [ owen patrick joyner x fem!oc ] [ 1 lutego 2021 - 27 czerwc...