Levi szemszögErwin ezek után hosszas beszélgetésbe kezdett. Mikor letette rám nézett és megszólalt:
-Levi ki tudnád kérni óráról Akemi Kasumi-t? És Hange-t is ide tudnád hívni?-fordult vissza asztala felé egy sóhajtást követően.
-Persze!-indultam meg az ajtó felé.
Kasumi szemszög
Már azt hittem meghalok unalmamban, de Hange tanárnő felszólított.
-Akemi-san jöjjön velünk! Ti addig oldjátok meg a tankönyv ötvenedik oldalán lévő hármas feladatát!-adta fel a feladatot a többieknek, mi pedig átmentünk a tanáriba.
-Erwin minden rendben?- aggodalmaskodott a tanárnő.
-Velem minden rendben van! Köszönöm Hange, hogy aggódsz!-szuggerálta a padlót a szőke hajú.-Akemi-san a szüleiről lenne szó....-nézett fel rám.
-Hogy? A szüleim? De... hisz nekem... az anyám már....-könnyeztem be.
-Sajnálom, de akkor most már az apukája is... Meghalt, Akemi-san!- közölte a szőke férfi velem.
A hírtől nem igazán váltam szomorúvá, csak aggódtam, hogy mi lesz velem.
„Mihez fogok így kezdeni? Nem maradt már.... senkim!"
-Van olyan személy, akit felhívhatunk?- érdeklődött Hange-san.
-Nem, nincsen senkim... már...-folyt le egy könnycsepp az arcomon. Számtalan lehetőség jutott eszembe, egyik rosszabb volt a másiknál. Féltem, hogy árvaházba kerülök.
Ekkor belépett egy fakó hajú, szemüveges ember az ajtón és megszólalt:
-Jóóó napot! ....azt hiszem valamilyen Erwint keresek!-szuggerált engem.-Ezt mégis kiengedte be?-suttogta maga elé Ackerman-sensei.
-Oh, jó napot önnek is! Nagyvalószínűséggel engem keres!-sétált oda hozzá a szemöldök király.
-Akkor ön nem lehet más, csak Erwin!- nyújtotta kezét a másik szöszi felé az ismeretlen.
-Levi! Hange! Ugye nem bánnátok, ha most egy kicsit kimennék beszélgetni ezzel a fiatalemberrel?-pillantott az említett személyek felé.
-Nem, nincs semmi baj! Menj csak Erwin!-mondta a szemüveges nő. A két férfi ki is ment miután Hange befejezte mondatát.
-Leviiii....-nézett ragyogó szemekkel a copfos hajú a másik szemébe.
-Nem!-zárta le a számomra értetlen dolgot gyorsan és röviden.-Erwinhez fog menni! Hozzám biztos nem!
-De Levi csak nálad férne el! Nekem kicsi a lakásom. Már én is alig fértek el!-sóhajtott egyet Zoe.
"Rólam beszélnék vagy valami személyes dologról?„
-Minek kellett annyi szemetet hordanod abba a kis lakásba?-forgatta meg szemét az egyetlen férfi abban a helyiségben.
-Azok nem szemetek azok az én kincseim!-vágta rá gyorsan Hange
-E-elnézést! Most velem mi lesz és hova fogok kerülni? Nem szeretnék árvaházba menni!-mondtam végig halkan.
-Erwin hazavissz és nála fogsz lakni!-mondta nekem, miközben Hange-t mustrálta.
-Levi-nál fogsz laki!-jelentette ki ugyanakkor, mint Ackerman-sensei. -Levi ne nézz ilyen szúrós tekintettel! Szerintem Erwin is bele fog egyezni abba, amit én mondtam.
YOU ARE READING
Szerethetem? Ő Nem Az Apám! Levi x OC (Írás Alatt)
RomanceTanár x Diák Akemi Kasumi-nak hat éves korában meghalt az anya. Így apjával kellett folytatnia az életét. A példa mutató apa másnap este érkezik bedrogozva és bepiálva. Ezek után Kasumi-t mindig bántja az "édesapja„. Tizenhetedik születésnapja utá...