19.04.21
Üzgünüm bir süredir yazmıyorum ama hiç vaktim olmadı . Geçen gün maçta leon çok kötü yaralandı . Hastanede kaldığım için eve gelip yazamadım . Herneyse olaydan bahsedeyim . Çift hesaplaşmaya girmiştik . Shelly ultiyi fazla kaçırınca Leon kanlar içinde kaldı . Nasıl anlatılır bilmiyorum ama içimde çok kötü bir his oluştu . Leon için üzülüp endişelenmiştim . Kazanmayı ya da kaybetmeyi düşünmeden (- dördüncü olmuşuz .-) kucaklayıp hastaneye götürdüm . Gerekli işlemleri yapıldıktan sonra ameliyata aldılar . Çıkana kadar içim içimi yedi . Neyse sonunda çıkınca yanında kalacak kimse olmaığından refakatçı olarak ben kaldım . Yanında kaldığım süre içersinde ona bakış açım çok değişti . Bana , diğer arkadaşlarına göre daha ilgili davranıyordu .
İki gün sonra sargıları çözüldü . Bir süre daha gözetim altında olup sonra taburcu ediceklerini söylemişlerdi . O gece onunla daha samimi olmaya çalıştım . Nedense bütün gün benden birşey saklıyormuş gibi davranıyordu . Akşam olduğunda artık sakladığı şeyi söyleyecekmiş gibi bana yanaştı ve bi anda dudağıma yapıştı . Kıpkırmızı olmuştum . Onu itecektim ama ne yalan söyleyim hoşuma da gitmişti . Sonra beni sevdiğini söyledi ve onunla çıkmamı istedi . Cevap vermedim . Ama o sanki olur demişim gibi hayaller kurmaya başladı : aynı evde yaşayacakmışız, sürekli yanımda olacakmış , bana dokunmaya fırsatı olucakmış fln . Güldüm , ama o gayet ciddiydi . Ertesi güne kadar cevap vermedim .
Beni öptüğünden beri daha rahat ve boşalmış davranıyordu . Gece yatarken bana sımsıkı sarıldı . Tam teklifini kabul edip etmeyeceğimi düşünürken elini karnımda gezdirmeye başladı . Tüm vücuduma tanımsız bir his yayıldı . Yüzümü ona dönüp teklifini kabul ettiğimi söyledim .
Ertesi sabah taburcu ettiler . O kendi evini satıp bütün eşyalarını bana taşıdı . Artık beraber yaşıyorduk . Beraber yatıp beraber kalkıyorduk .Beraber yiyip içip beraber sıçıyorduk . Beraber ağlayıp beraber gülüyorduk . Kısacası ona bayağı bağlanmıştım . Hatta bu yazıyı yazarken bile kendisi sırtımda .d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sandy'nin günlüğü (leondy)
Romanceboy x boy içerir! küçüklerin izlemesi uygun değildir. olaylar hayal ürünüdür. Brawl stars'ta çalışan leon ve sandy nin hikayesi.