Recap Tomu I i II

31 2 3
                                    

Witam ponownie po bardzooooo długiej przerwie. Jakoś mnie naszło, że trzeba mimo wszystko dokończyć tą serię, może uda mi się to w tym tomie. Zobaczymy. 

Tom I

Wszystko zaczęło się od schwytania Kayna, który niedługo później został podarowany Swainowi jako niewolnik. Niedługo później poznał Zeda, który pomagał wyciągnąć z opresji schwytanego Yasuo razem z Masterem Yi i Irelią. Dzięki jego pomocy Kyan w końcu opuścił Noxus, a z pomocą portalu Nocturna szybko dotarli do Ionii. Z czasem Zed oraz Kayn poznawali się coraz lepiej oraz zakochali się w sobie. Za to Yi otrzymał miano podłego zdrajcy i puścił się po drodze z Noxus z Talonem, później porwany przez Jhina wylądował w obozie Noxus w Ionii, ponieważ Swain nie miał zamiaru odpuszczać ulubionego niewolnika. Pod koniec stał się "towarzyszem" Dariusa. Tymczasem Swain przeprowadził skuteczny atak na jeden z klasztorów Zakonu Cienia Zeda, Kayn oraz Yasuo wylądowali w rękach Noxian, a Zedowi udało się przetrwać walkę ze Swainem. Kayn, Yasuo i Yi ruszyli w drogę do Noxsus. 

Tom II

Opisuje przede wszystkim skomplikowane życie na dworze Noxus z punktu widzenia całej trójki bohaterów, którzy wylądowali pod opieką Swaina, Dariusa oraz Dravena. Malzahar zaprzyjaźnił się z Masterem Yi, który za swoją zdradę został odrzucony przez przyjaciół, a z czasem wpadł w stan depresji, po tym jak został napadnięty przez kilku agresywnych strażników. Kayn robił wszystko, aby Swain uwierzył, że ten jest w nim zakochany oraz posłuszny. Yasuo, najbardziej zraniony zdradą byłego kochanka, najbardziej się stawia nowemu mistrzowi, a nawet dopuszcza się próby zamordowania Yi. Na dworze pojawia się także córka Swaina, która pomaga zarówno Yi, który po wpływie czarnej magii podczas leczenia, zaszedł w ciążę, a także Kaynowi. Niestety chłopak staje się obiektem zainteresowań Rhaasta i doświadcza kilku ataków ze strony Darkina. Tymczasem Swain wysyła swojego niedoszłego zięcia Aatroxa, aby schwytał oraz przywiózł do Noxus Zeda, aby Generał mógł się na nim zemścić. Przez dwa  tygodnie podróży najstarszy Darkin "zaprzyjaźnia" się z Zedem i z ciężkim sercem oddaje go w ręce Swaina. Niestety podczas egzekucji poświęca się dla ninja umierając na arenie, aby ten nie mógł uciec razem z Kaynem oraz Yauso. Swain poprzysiągł zemstę na Kaynie oraz Zedzie za zdradę. 


A teraz nadchodzi tom III YAY! Być może pierwszy rozdział pojawi się jeszcze dzisiaj i miejmy nadzieję, że wszystko dobrze się ułoży. Może kiedyś dodam stare tomy, ale w tej chwili nie mam dość czasu ani chęci, aby je przepisywać. 

Seregheti <3 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 10, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Awaken - III Tom [Kayn x Zed]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz