Kapitola 1 - No. 4 Bright Avenue

20 3 2
                                    


Je 15. června lunárního kalendáře, a nebe je stále šedivé. 

Sovy, velké či malé, se všechny vrací do svých hnízd. Všechno se zdá strašně tiché, dokonce i jindy rušné ulice Dragon City, pouze občas je možné zaslechnout bzučení drobných brouků z křoví. Je to zvláštně nepopsatelné a matoucí. 

Jsou dvě hodiny po půlnoci, ranní rosa padá a vzduch je navlhlý.

Podivně vlhký a lepkavý. 

Možná je to jen vítr, ale zdá se mu, že v tmavých rozích ulic číhají temné stíny; pokaždé když někdo kráčí po avenue, vždy se zdá, že je za ním něco do očí bijící, něco, čeho si ale nevšimne dokud to není za ním.  

V ten moment se Guo Changcheng nachází na kraji No. 4 Bright Avenue držíc několik dokumentů v rukou. 

Guovy rodiče zemřeli, když byl ještě malý. Vypadá vcelku jako normální zbabělý introvert; nutno dodat, že se nenarodil jako schopný jedinec. Naštěstí na něho byly jeho dvě tety milé, staraly se o něj, dokud nedostudoval univerzitu. 

Naneštěstí, Guo nedokáže splnit jakákoliv očekávaní, jaká si lze od již dospělých lidí představit. Raději vystudoval univerzitu s nízkou úrovní a průměrnými známkami, i když mohl mít na víc. Přestože je teď dospělý (tímto je myšleno, věk 20-22 let), nemluví a bojí se, když potká, či nedej bože, když musí mluvit s cizími lidi.  

Jak by jeden mohl předpokládat, Guo si nemohl za nic najít žádnou práci. Potom co vystudoval,  promarnil skoro celý rok flákáním se doma. 

Později, když byl jeho strýc zvolen Ministrem veřejné bezpečnosti, navázal pár starých známých kontaktů a dohodil svému synovci práci. 

A tak Guo myslel, že svou budoucnost stráví prací od devíti až do pěti (rozmezí pracovní doby v Číně) v uniformě, přípravou čajů pro důležité lidi a hledáním volného času, kdykoliv to jen bude možné. 

Tedy do té doby, dokud neobdržel jedno bizardní 'oznámení o náboru'. 

Když to oznámení dorazilo, Guo myslel, že tu musí být nějaká chyba. To oznámení bylo napsáno velkými červenými znaky (tradiční čínštinou) a stálo tam;

''Soudruhu Guo Changcheng, 

Gratulujeme! Byl jste přijat do našeho oddělení, nyní můžete používat status státního úředníka a užívat si nadprůměrný měsíční plat. Zároveň ale musíte odpovídat za svoji službu lidem. Věříme, že budete pracovat tvrdě s vášní a odhodláním pro naši organizaci a celý národ.

Prosím přineste toto oznámení a vaši identifikační kartu, a nahlaste se na naší kancelář v 2:30, 31. srpna (15. června, lunární kalendář). Naše adresa: Oddělení lidských práv, 1/F, No. 4 Bright Avenue. 

Rád bych vás tímto chtěl přivítal jako našeho nového spolupracovníka a ještě jednou poblahopřál za všechny zbývající pracovníky oddělení.

Ministerstvo veřejné bezpečnosti Čínské lidové republiky. 

Special Investigations Unit

DD/MM/YYYY''

Normálně, když někdo uvidí takhle divný čas setkání, dalo by se očekávat, že to bude překlep, a pravděpodobně by požadoval správné upřesnění. Ale Guo a jeho antisociální stránka začínají šílet, už jen ta myšlenka toho, že bude muset někomu zavolat ho nechává bezesného celou noc. Guo totiž trpí zvláštním a ojedinělým případem telefonní fobie.  

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 13, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Strážce /český překlad/Kde žijí příběhy. Začni objevovat