Sarah tuurde in de spiegel. Zonder haar blik van de spiegel af te wenden, gleed het water over haar nek.
Ze bracht haar handen omhoog naar de spiegel en het water volgde haar bewegingen. Terwijl de spiegel haar opslokte en ze in een andere wereld terecht kwam.
Het was de meest wonderlijke wereld, zo'n wereld die je alleen in films ziet. De schepsels die er rondliepen, waren al even verwonderlijk.
Ze merkten haar aanwezigheid eerst niet op, maar toen ze uit de spiegel stapte en haar eerste stap zette op de al even verwonderlijke wereld brak de hel los.
Er kwamen 5 bommenwerpers van het leger van de unicorns. En toen gebeurde het ondenkbare.
Achter haar zag ze de spiegel in scherven opgaan. Toen ze terug voor haar keek, lag haar bloederig been een meter voor haar.
Toen kwam er een deftig geklede kikker, compleet met bokpruik op z'n kopje en een kale poedel onder zijn arm. Ze begon te jodelen van geluk toen hij haar een robotbeen aanzette.
Dankzij dit been kan ze min of meer vliegen, maar omdat ze maar 1 robotbeen had, was ze uit evenwicht. Dus hakte de kikker haar ander been eraf.
De kikker voelde zich zo gelukkig als hij er een ledemaat afdeed en nam zo z'n kettingzaag. Hij trok de motor van het moordmachine in gang en zaagde erop los.
"Bedankt", zei Sarah terwijl ze een glimlach naar kikker toewerpt. "Gregorianus", zei de kikker, "zo heet ik en dit is Brodoi VI, mijn carca." "En dat is", vroeg Sarah.
"Hij is mijn spirituele gids. Hij leid me op m'n pad door het bos der nachtmerries samen met deze coole eenhoornwachters met hun zonnebril en laserzwaard, die hier ondertussen bij zijn komen staan, ga je mee?" "Ja, natuurlijk, gezellig", zei Sarah met een overdreven Nederlands accent.
Even later liep ze recht tegen een zwerver in pandaonesie en ze was opslag verliefd op zijn slonzige paarse haren, dus trouwen ze direct.
Samen liepen ze verder door het bos. Boven hun cirkelden gieroenen. Dit zijn monsters die gecreëerd zijn door het unicornleger om hen te spioneren.
En plotseling kreeg de kikker een inzending, hij wilde pandaporno kijken. Hij nam zijn futuristieke gsm en tikte het woord in op de Google.
Sarah werd gek door de orgastische geluiden van Gregorianus. "Stop", riep ze terwijl ze de gsm pakte, die piepende geluiden maakte toen Sarah hem op de grond liet raken.
Door de klap begon de gsm te blokkeren en bleef een filmpje herhalen van een schildpad die een schoen probeert te verkr*chten.
"Aah, aah, aah", kwam eruit het toestel, een geluid dat voor de rest van de eeuwigheid door het bos zou schallen.
JE LEEST
Mirror
RandomRandom verhaal over een Sarah, de rest lees je wel. Wij zijn niet verantwoordlijk voor de psychische schade die kan worden aangericht