DENİZDEN
Karaca ve Celasun evleneli 1 hafta olmuştu çok mutlulardı. Bende kardeşim İdrisle beraber oturma odasında oyun oynuyordum. Herkes ona küçük idris diyordu çünkü dedemin adı da İdristi.Babam ve amcalarım bizi fark etmeden mutfakta konuşmaya başladılar.
Salih: Yamaç herkesin kayıpları var bu savaşı durdurmalıyız.
Yamaç: Biliyorum babamın oğlu biliyorum. Cengizin hamleleri Arığın ve Kulkanın gelmesiyle beraber iyice zarar verir oldu.
Cumali: Amına kodumun şerefsizleri
Selim: Hadi biz neyse de çocuklara bir şey olucak
Bunları duyduğumda kısa bi şok geçirdim sonra kardeşimi kucağıma aldım ve ayağa kalktım babam ve amcamlar beni farketti.
Deniz: Şey ben en iyisi odama geçiyim...
Odama doğru yöneldim.
Salih: Deniz..
Yamaç: Bırak gitsin gerçekler bu babamın oğlu
Odama gittim kapıyı kapattım. Kardeşimi yatağa yatırdım ve camdan dışarı bakmaya başladım. Meke abim dışardaydı beni fark etti ve el salladı bende ona el salladım.
YAMAÇTAN
Biz konuşurken babam geldi ve bize baktı tesbihiyle beraber elini masaya vurdu.
İdris: Aslan parçaları daha fazla kan dökülmicek o Cengizin oğullarından biriyle Denizi evlendiricez başka bir şekilde anlaşma yapamayız.
Babamın oğlu birden patladı tabi haklıydı da..
Salih: Benim kızım o adamlara yaklaşmicak daha yeni 20 yaşına girdi!
Yamaç: Salih... babam haklı daha fazla kan dökülmemesi için birileri kendini feda eder.
Salih oturma odasına hızlı adımlarla geçti sinirden ne yapacağını bilemedi oturdu ve ayağını hızlıca yere vurmaya başladı.
Cumali: Ben konuşurum Denizle
Selim: Abi-
Cumali: Çocuk! Ben konuşurum dedim.
DENİZDEN
Kardeşimle beraber oynuyordum. Birden kapı çaldı.
Deniz: Gel
Cumali amcam içeri girdi.
Cumali: Napıyosunuz Deniz Hanım.
Amcama gülümsedim.
Deniz: Oyun oynuyorduk küçük idrisle
Cumali amcam kapıyı kapattı gülümseyen yüzü bir anda ciddileşti.
Deniz: Bir şey mi oldu
bana yaklaştı iki elimden tuttu.
Cumali: Yaşadıklarımızı biliyorsun Denizim Akşına olan şey sana küçük idrise Karacaya olmasın diye elimizden geleni de yaparız onu da biliyorsun.
Amcamın gözleri doldu.
Cumali: Seni onlardan biriyle evlendirmek zorundayız..
Birden şoka girdim gözlerimden yaşlar akıyordu amcam yüzümü ellerinin arasına aldı.
Cumali: Üzülme Deniz Kızım sana bir şey yapamaz onlar
bana sarıldı. Ve odadan çıktı. sessizce ağlamaya başladım kücük idrisin yanına yattım.
Kücük idris: Abba... noydu.. aglamaa
Kardeşime sarıldım. Ayağa kalktım kalkarken komodinin üstündeki bardağı düşürdüm elimin üstüne düştüm elim çok fena kanıyordu ve üstünde cam kırıkları vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşmalı Evlilik
RandomVartolunun büyük kızını erdenetlerle anlaşmak için zorla evlendiren İdris, tereddütleri olan aile üyeleri ve olaylar