Po szkole Lisa i jej przyjaciółka Rosé postanowiły się udać do swojej ulubionej kawiarni. Zajęły stolik przy którym zawsze siadają. Podeszła do nich kelnerka i się zapytała :
- Co podać? Spytała uśmiechnięta kelnerka
- Dwa razy mrożoną kawę z lodami. Odpowiedziała Rosé.
W czasie kiedy dziewczyny czekały na swoje zamówienie rozmawiały o pierwszym dniu szkoły który był dzisiaj. Rosé powiedziała Lisie że do jej klasy doszedł nowy chłopak w którym się odrazu zauroczyła , a Lisa o tym że do jej klasy doszła nowa dziewczyna która jest słodka i chce się z nią zaprzyjaźnić. Lisa chodziła do 2c liceum a Rosé do 3a liceum. Kiedy dziewczyny skączyły rozmawiać o pierwszym dniu szkoły kelnerka przyniosła ich zamówienie , Lisa zrobiła zdjęcie swojej kawy i wstawiła je na Instagrama.
@Lalalalisa_m♥️ 💬 ✔️
Polubione przez : Roses_are_rosie , Sooyaaa_ i 20 innych użytkowników
Lalalalisa_m : Jak tam minął wam pierwszy dzień szkoły? Mi nawet dobrze. :)
Zobacz wszystkie komentarze : 9
@Roses_are_rosie : mówiłam ci ;)@Sooyaaa_ : Źle :/ bo się przeniosłam do nowej szkoły o nikogo nie znam
Zobacz pozostałe komentarze
Lisa nie wiedziała kim jest Sooyaaa bo na instagramie miała samych znajomych jako obserwujących , więc spytała Rosé czy może zna kogoś z ich znajomych który ma na Instagramie nick Sooyaaa , jednak Rosé nie znała tej osoby i powiedziała żeby Lisa weszła na profil tej osoby tak jak radziła jej Rosé.
_______________________________________
Hej ! To moja pierwsza w życiu książka którą pisze więc proszę o zrozumienie. Rozdziały będą 11 dnia każdego miesiąca czyli np. 11 kwiecień , 11 maj itp. Proszę mi wytykać każdy błąd.Życzę Ci miłego dnia/nocy :)
Pozdrawiam 😽✌️
CZYTASZ
𝐿𝑜𝑣𝑒 𝐼𝑠 𝐿𝑜𝑣𝑒~𝐿𝑖𝑠𝑜𝑜
FanfictionLisa zakochuje się w nowej uczennicy Jisoo która chce się z nią zaprzyjaźnić