Rozdział 3

78 6 4
                                    

Budzik Lisy zadzwonił o 07:05. Lisa  szybko wstała ze swojego łóżka z myślą że spotka dzisiaj obiekt swoich westchnień. Manoban szybko poszła do toalety i wzięła prysznic ,następnie poszła do kuchni w której czekała na nią jej mama która przygotowała jej na śniadanie cynamonowe naleśniki. Nastolatka wzięła się za jedzenie które przygotowała jej mama , kiedy Lisa kończyła jeść usłyszała dźwięk ze swojego telefonu który oznaczał że dostała wiadomość. Lisa szybko chwyciła za telefon i zobaczyła SMS od Rosé więc postanowiła jej odpisać.

Rosé

• Hej UwU
• No hej
• Co robisz
• jem śniadanie
• pytasz się dzisiaj tej Jisoo czy chce być twoją przyjaciółką?
• Tak ☺️
• Tylko o mnie nie zapomnij jak się z nią zaprzyjaźnisz😟
• Nie zapomnę🥺♥️

Lisa odłożyła telefon i spojrzała na godzinę była już 07:25 więc zostawiła kawałek naleśnika na talerzu i pobiegła na górę do swojego pokoju żeby wybrać coś ładnego takiego w czym nie chodzi często. Ostatecznie po 15 minutach ciężkiego wybóru co ubrać zdecydowała się na czarną sukienkę w biało-zielone kwiaty. Pomyślała że wstawi post swojego outfitu na Instagrama ponieważ codziennie coś wrzuca rano i popołudniu na swój profil.
@Lalalalisa_m

❤️ 💬 ✔️
Polubione przez : roses_are_rosie i 9 innych
@Lalalalisa_m : Oceń mój dzisiejszy outfit od 1/10. :)
@Roses_are_rosie : 5 bo jest wrzesień a tu jesteś ubrana jak na lato. Ale gdyby było lato było by 10
@Sooyaaa_ : 10🥺śliczny jest
Zobacz pozostałe komentarze : 2

Na policzkach Lisy pojawiły się rumieńce kiedy Jisoo skomentowała jej post. Po chwili spojrzała na zegarek i była już 7:55 co znaczyło że zaraz musi wychodzić żeby zdążyć na lekcje które zaczynają się o 8:30. Lisa zeszła na dół , pożegnała się ze swoją mamą. Skierowała się w stronę wieszaka na którym wisiała jej jeansowa kurtka a pod nim jej Vansy. Dziewczyna ubrała buty oraz kurtkę i wyszła w biegu z domu żeby jak najszybciej zobaczyć Jisoo.

_______________________________________
Ponieważ jednak mam dużo weny rozdziały będą kilka razy w miesiącu ✨ 



𝐿𝑜𝑣𝑒 𝐼𝑠 𝐿𝑜𝑣𝑒~𝐿𝑖𝑠𝑜𝑜Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz