üvey babisim ve abisim bir mafya😰

333 16 6
                                    

Uyandıgımda üvey abiskom ve üvey babiskom gitmisti annemle biraz daha konustuk ve onu üzmemek icin tmm olr ama ona baba demem dedim o da aferin akıllı oglusuma dedi.
Taşınacagımız gün gelmisti bütğn esyalarimi topladim

böyle giyindim kaslarım cok belli oluyodu ama napim lanet olsun ki cok kasli ve yakisikliyim ama üvey abisimin yanında kucucuk kaliyordum cok tatli minicik bi sey gibi duruyordum 👉👈 cunku uvey abim cok hasin ve benden daha kaslı sert bi erkwkti ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

böyle giyindim kaslarım cok belli oluyodu ama napim lanet olsun ki cok kasli ve yakisikliyim ama üvey abisimin yanında kucucuk kaliyordum cok tatli minicik bi sey gibi duruyordum 👉👈 cunku uvey abim cok hasin ve benden daha kaslı sert bi erkwkti keske beni skse.
Neyse sonra üvey babam özel araba göndermisti bizi onlarun evine gitmemiz icin sonra bindik arabaya üvry babam zenginmis iste kiskanmayin calısın sizinde olr.
Eve vardık OommGggg saray gibiydi cok buyuktu ayni cellatinki gibi yani yanlıs anlasılmasın daha öncr gçrmedim ama pantolonunun üstğnden bile belli oluyodu😅😅 Neyse iste girdik eve
Üvey babis : Cellat oglum kardesine odasini goster
Üvey abis cellat :Tmm gel
sonra merdivenlerden cıkmaya basladi ve bana odami gosterdi odaya girdik sonra beni kapıyla arasına sıkıstırdı noluyo imdat sabik var sonra kulahıma egilip
Cellat: Sni odana kadar cıkardım diye üvey kardesim oldun diye kendini bi sey sanma yoksa seni skerim.
dedi üfff cok hasindi ve tam bi bad boydu
Ben :T-tamam
dedim zar zor sonra
Celkat :Tmm
dedi ve gitti kokusuda cok guzeldi erkwksi ve yağmurdan sonraki toprak kokusu gibi kokuyordy sanırım asik oluyorum aman hayır tabi ki ne aski sacmalama jungkook o senin abin.
Sonra odama yerlestim asagi indim yemek yedik ama Cellat yoktu yemekte belkide odasına ders çalışıyordur diye düşğndüm sonra annem aklımu okumus gibi sordu
Annem : Hayadim Cellat nerde niye yemeğe gelmedi?
Üvey babam : O arkadaşlarıyla dışarı cıktı canim gece geç gelir boşver sen onu o biraz bad boy zaten eski okulunda 26 öğrwnciyi 3 öğretmeni okuldan attırmıştı bir sürü kişiyi dövmüştü işte mafya oğlu olunca böyle oluyor.
dedi ve güldü Bİ DK NEeeEe????!! Üvey babam ve üvey abim mafya mıydı?? Olqmaz.
Annem :Tmm canim dedi ve o da gülmeye başladı. Bnde hemen odama cıktım korku ve sinirden gözlerim dolmustu ne zmn bir bok olsa odama cıkıyorum cunku niye olmasin?
Annem odama delmişti
Annem : Oğlum mal misin niye birden çıktın
Ben :Anne bana niy2 üvey babamin mafya olduhunu söylemedin??
Annem :Aaa unutmuşum oglum kusura bakma
Ben :Tmm anniskom insalık hali yani unutabilirsin tabii sorun degil simdş gitte yatiyim üvey abim arkadaşlarıyla dışarı çıkmış bunun için aglamam lazim biraz da 💔
Annem : Tmm by
-
Bu bölümde bitti süpwr müper hüper orijinal hikayemize oy atmayi unutmayın by

haşin mafya üvey abim | celkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin