Ali Vefa
24 yaşında 1.84 boyu vardı.Adil Alinin babasidır(manevi) ablası Ferdayı çok sever. Otizimli ve savand sendromludur.
Dönen şeylere zafı vardı.
Herkez tarafından genellikle sevilmez otizmi yüzünden.Ailesi küçükken otizmli diğe terk edilmişti.Nazlı Gülengül;
Nazlı 24 yaşında 1.73 boyu var.Nazlı,da Ali gibi Otizm li ve savan sendromludur. Tanju amcasıydı. Onunda Ailesi Nazlıyı Otizm li diye tanjuya bırakıp kaçmışlardı.
Dışlanan ve sevilmeyen biriydi. Otizim yüzünden.Adil Erinç;55 yaşında 1.88 boyu var. Alinin ve Ferdanın babasıydı. Başemşire selvi,den hoşlanıyor. Alinin en büyül destekçisiydi.
Tanju korman;46 yaşında 1.87 boyu var. işinde çok ciddi ve katı bi adam. Ama aslı pamuk gibi bi adam. Nazlının amcası. Nazlıyı çok sever ve hep korur.
Ferman eryiğit;37 yaşında 1.93 boyu var.Egolu ve asistanlatina köle muhamelesi yapan biridir. Sevgilisi belizdir. Kimsenin bilmediği bir sırrı vardı.Aliyle Nazkıya nasil davranıcak acaba?.kötü(şimdilik)
Beliz boysal;29 yaşında 1.75 boyu var. BERHAYAR HASTANESİnin sahibidir.
Ferman ile sevgilidir. Ferda ile çok iyi anlaşır. Çalışanlarını çok sever ve iyi davranır.Ferda erinç;29 yaşında 1.75 boyu var. Alinin ablası ve adilin kızıdır. Kardeşini çok sever. Aliye yeri gelir bi Anne şevkati ile seviyordu. Aralarında ne olursa olsun kopmaz bi bağ vardır.
Selvi ustagil;48 yaşında 1.77 boyu var. BERHAYAT HASTANESİ,nde BAŞHEMŞİRE,dir. Ekibi çocukları görür.
Herkez sever. Adil hoca,dam hoşlanıyordu.Demir;25 yaşında 1.88 boyu var. BERHAYAT HASTANESİ,nde asistan cerrah. Açelya ile sevgili. Eğlen.esini bilen biri. Ali ile Nazlıyı sevmiyecek(şimdilik)
Doruk Özütürk;25 yaşında 1.87 boyu var. BERHAYAT HASTANESİ,nde Asistan cerrah. Eski askeri doktordur. Saha performansı çok yüksektir(böyle enkaz zincirleme kaza vb. yerler de pratik kolay ve hızlı bi asistandır) Aliyle Nazlıdan Nefret edecek.(valla şimdilik diyemem be de karar veremedim mk 🤣🤣).
Açelya dingin; 24 yaşında 1.73 boyu var.BERHAYAT HASTANESİ,nde Hemşire. Demir ile sevgili. Tam bi küçük cadı(ama tatlı bir cadı🤣🤣)
Ali ile Nazlıyı sevmeyecek(şimdilik)Güneş kor(soyadını bilmiom salladım);24 yaşında 1,78 boyu var . BERHAYAT HASTANESİ,nde Hemşire. Gülin ile sevgili. Neşeli bir tipdir. Ali ile Nazlıyı sevmiyecek(şimdilik).
Gülin Şenalp;24 yaşında 1.77 boyu vardı. BERHAYAT HASTANESİ,nde Sekreter. Hukuk okuyor. Belizin asistanı gibi birşey ayrıca. Aliyle Nazlıyı sevmiyecek(şimdilik)
Damla kıyak;24 yaşında 1.70 boyu var. BERHAYAT HASTANESİ,nde asistan cerrah. Tam bi sinsi. Ekipe Bi şekil sevdirmişti kendini(şimdilik Jsjsnsns). Nazlıdan nefrer edecek(sebebini sonra anlarsıniz. Ve biye tek Nazlı olduğunu)
En yakın zamanda ilk bölüm gelicek😇😇😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACİL AŞK ARANIYOR
Fanfictionöncelikle merhaba. bu hikaye,de bol bol ALNAZ olucak. diğer çiftlerde olucak tabi. @mucizedoktorfan_hayali_sahne_ instegram,ım bu. instadan hayali sahne yaziyordum. Wattpad da iok deneyimim.