Asistan odası.
Demir:Sakatkara bak ya(kahka atar)(ilerki bölümlerde sikicem belasını haberi yok sjsjsj).
Açi;biz bunları bezdirelim istifa edip gitsin sakatlar.,(ilerde aşık olunca görücem seni sjsjsj)
Güneş: olurrr. Gülin;Mütiş plan gitsin sakatlar.
Odaya Ferman girer. Herkez ayağa kalkar. Ferman:Oturun!!. Herkez oturur. Ferman:Neyin nesi bu sakatlarr. Demir:hocam sizdemi?. Ferman:Ne bendemi demir biraz açık ol!! Demir:Bizde istemiyoruz o sakatları. Sanırım sizde istemiyoruz. Ferman:Kim 2 tane sakat asistan ister Demir!!!
Demir:Haklısıniz hocam. Sizde bizimlesiniz. O zaman görevimiz yıldırma.ALİ VE NAZLI
Nazlı hâla Ali,ye sarılmış ağlıyorsu sessiz sessiz
.
Nazlı:sana çok teşekkür ederim Ali(burnunu çeker) Ali elini kaldırır Nazlının gözyaşlarını siler. Kendide nasıl yaptığına inanamıyordu. Ama yaptı. Ali:Önemli değil, Biz arkadaşız. Nazlı:Doğru ya biz arkadaşız. Aşşağı inerler.
Asistan odasına girerler. Doruk:Heh sakatlarda geldi. Ali ve Nazlı bakmaz bile. Ali ve Nazlı aynanda otururlar. Doruk:şşşş sakatlar kime diyoruz. Ali ve Nazlıda tık yoktu bakmıyorlardı bile. Ali Nazlıya döndü. Ali:Kantine inellimi? Nazlı:inelim çay içelim. Odadan çıkarlar. Açelya:az önce bizi görmezdenmi geldiler(sinirle) Gülin:ben bu kızın saçını başını yolarım. Demir:bende bu Aliyi bi dövücem. Doruk:çıkışta halledelim. . Güneş demir: Tamam .Ali ve Nazlı kafeteryada çay içiyordu.
Ali:böyle umursamayalım, kendimizi işimize verelim. Gösteririz onlara. Nazlı:Tamam(Kafa sallar. Çok tatlıydı). Ali Nazlıya hayran hayran bakıyordu. (Elini masaya dayamış. Suratını elinin üstüne koymuş bakıyordu) Nazlı:Neden öyle bakıyorsun. Ali hemen düzeltir kendini. Ali:Yoo normalim. Nazlı:Peki.
Ali ve Nazlı tekrar asistan odasına girerler. Tekrar yan yana otururlar. Odaya Ferman girer. Ferman:Hadi herlez acile.
Acil
Herkez birşey yapıyordu. Ali ve Nazlı os hiçbirşey yapamıyordu. Ferman hoca yasaklamıştı. Sadece izlemelerine izin vermişti. Ali be Nazlı bu duruma çok üzülmüştür haliyle
Deskte boş boş oturuyorlardı.
Acile hasta gelir. Ferman ve diğerleri(Ali ve Nazlı hariç) Ferman :neyi var bunun. Ali ve Nazlı hastaya bakmaya başlar. Ali ve Nazlı:klivus tümörü (kafadan salladı). Ferman:olsa görürdü. Demi!!!. Ferman:şimdi defolun gidin burdan. Burda yeriniz yok anladınızmı!!!!.
Ali:T-tamam. Nazlı:T-tamam. Ali ve Nazlı gider. Nazlı kendini asistan odasina kapatır kapıyı kitler. Kriz geçirmeye başlar. Ali;Nazlı çık hadi(oda kötüydü her an kriz geçirebilirdi) Ali hemen Tanjuyu aradı. Tanju açdı. Ali:Tanju hocam Nazlı kendini asistan odasına kitledi kriz geçiriyor. Tanju:T-Tamam hemen geliyorum.
Tanju hemen gelir. Tanju:Nazlı kızım kapıyı açarmısin. Nazlı:Hayırr!! Gidin istemem kimseyi istemem ev isterim eve gitmek isterim!!!!. Ali:Nazlı biz arkadaşız demi. Beni kırıcakmızın. Lütfen çıkarmısın(kriz geçirdi geçirecekti). Nazlı:arkadaş..arkadaşımsın sen benim demi!!???. Ali:Evett!!. Nazlı yavaş yavaş sakinleşmeye başlar. Nazlı:arkadaşımsın...arkadaş....arkadaşımm. Nazli kapıyı açar. Ali:i:iyimisin(kriz geçirmemek için çok sıkıyordu kendini). Ali hemen koşarak ordan uzaklaşır. Çatıya çıkaf. Ali derin derin nefes almaya başlar. Selvi:çok yoruldun demi. Ali:s-sen kötü davranmıcakmısın? Selvi:niye öyle birşey yapayim. Ali:ben, biz otizmliyiz. Selvi:siz ne olursa olsun sizi severim ben(selvi mommyyyu seni çok seviyorummm)
Ali:gerçektenmi?.
Selvi:Gerçekten3 saat sonra.
Ali adil hocanın odasına dalar.
Ali:Hocam ben ayrı eve çıkıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACİL AŞK ARANIYOR
Fanfictionöncelikle merhaba. bu hikaye,de bol bol ALNAZ olucak. diğer çiftlerde olucak tabi. @mucizedoktorfan_hayali_sahne_ instegram,ım bu. instadan hayali sahne yaziyordum. Wattpad da iok deneyimim.