Netuším, čo sa práve stalo, ale vyspala som sa s Jungkookom. Neznášam ho, ale proste sa to stalo.
" Y/N toto sa nikto nemôže dozvedieť. Viem, že vieš o Lise, tak prosím buď ticho." Ja som sa pousmiala. Teraz sa mu môžem vyhrážať a keby chcem, tak mu môžem aj ten vzťah prekaziť.
" Neboj sa nikomu to nepoviem." Pousmiala som sa, obliekla som sa a odišla som. Vyšla som z jeho izby a na chodbe som videla Jimina.
" Čo si tam robila?" Rozmýšľala som, či mu to poviem.
" Ehm.... nič. Hľadala som informácie o Lise." Jimin sa zamračil.
" A kto je Lisa?" Zasmiala som sa.
" To je tá baba, s ktorou tajne randí." Zasmiala som sa. Jimin prevrátil očami.
" Akože som dosť urazený, že mi to nepovedal, keď sme najlepší kamaráti. Zaujíma ma, či to vie Taehyung."Bola som na ceste domov. Uvedomila som si, že mám vlastne vlastný dom. Väčšinu môjho voľného času strávim u BTS, tak som normálne zabudla. Do môjho domu už chodím len prespávať. Začala som si robiť večeru keď v tom vypol prúd. Nevedela som nájsť baterku, tak som zapálila sviečku.
" Tak mám po večeri." Zrazu zahrmelo. Od malička som mala veľký strach z búrok, pretože nemám na ňu pekné spomienky. Niečo sa mi, ako malej, stalo. Nasadla som rýchlo do auta. Nechcela som byť sama, tak som sa rozhodla, že pôjdem za BTS. Stála som pred ich domom a klopala som na ich dvere. Nikto neotváral. To už spia?
" Prosím otvorte. To som ja Y/N." Zrazu mi niekto otvoril dvere. Bol to Namjoon.
" Čo tu robíš o takomto čase?" Zmätene sa na mňa pozeral. Vošla som dnu.
" Veď vieš, že mám strach z búrok." Vošla som do obývačky, kde boli všetci. Sadla som si na gauč, pred ktorým boli položené sviečky. Jimin jasne, že bol na mobile. Ostatní hrali spoločenskú hru okrem Jungkooka. Ten bol skrytý po dekou. Nebol jediný, ktorý sa bojí búrky." Nie!" Všetci sme hrali spoločenskú hru okrem Jimina, ktorý bol na mobile. Jimin hodil svoj mobil o zem. " Blbá hra. Niekto mi napísal a ja som prehral." To som sa zase smiala. " Ale kvôli tomu nemusíš zase hádzať mobil o zem." Zdvihla som jeho mobil a skontrolovala som, či je v poriadku. Mal trošku prasknuté sklíčko, ale našťastie to bolo ochranné.
Bolo niekedy po pol noci a ja som bola unavená. Vonku veľmi pršalo, takže Namjoon ma nechcel pusti,ť aby som šoférovala. Prikázal mi, aby som u niekoho prespala.
" Keď chodíš s Jungkookom, tak budeš spať pri ňom." Obidvaja sme ho prepaľovali pohľadom.
" Ja kľudne budem spať aj pri Jiminovi." Snažila som sa Namjoona prehovoriť.
" Áno ona rada prespí u Jimina." Prvý krát Jungkook so mnou súhlasil, ale to len kvôli svojmu dobru. Jiminovi neprotestoval. Namjoon pokýval hlavou.
" Nie budeš spať pri Jungkookovi. Možno konečne sa prestanete hádať." Zazrela som na Jungkooka. Ten sa iba pousmial. Nechcem vedieť, na čo myslí. Prevrátila som zase očami, zobrala som Jungkooka do jeho izby a išla som spať.
YOU ARE READING
Fake relationship / j.jk
Fanfiction"Však kto by ju chcel..." Toto jediné som počula od Jungkooka. Bolo mi z toho do plaču. Myslela som si že je niečo medzi nami niečo viac no asi som sa mýlila... Start 8.4.21 - The end 12.5.21