10.

186 10 0
                                    

O 4 mesiace neskôr:

" Y/N vstávaj." Drgol do mňa Jungkook. " Mami ešte päť minút." Jungkook sa zasmial. Až teraz som si uvedomila čo som povedala. Rýchlo som sa posadila. " Nič si nepočul." Jungkook sa zasmial. " Ale počul a na to nezabudnem." Zamračila som sa ale pri tom som sa aj zasmiala. " Radšej už buď ticho." Postavila som sa a išla som sa prezliecť. Dneska sme mali letieť na Nový Zéland. Budeme tam týždeň. Bohužiaľ ide s nami aj Bang PD pretože potrebuje niečo súrne vybaviť takže sa s Jungkook nebudeme bozkávať. Viem trvalo nám to kým sme sa konečne dostali zase k tejto pesničke ale nikto nemal do teraz čas... Ja som mala stále koncerty. " Moc sa mi tam nechce ísť." Jungkook na mňa pozrel. " Kam?" Prevrátila som očami. To je tak blbý? " Si blbý. Však na Nový Zéland." " Jáj." Nervózne sa zasmial. Za tie štyri mesiace sa stalo strašne veľa vecí. Jimin si našiel frajerku, ja som sa nasťahovala k Jungkookovi, Taehyung sa so mnou prestal rozprávať... S Taehyunga som bola zmätená. 

Namjoon sa postavil pred nás a pozrel sa či máme kufre. " Tak máte všetko? Lebo keď nie..." Dal ruky v päsť a otočil sa na Jungkooka. On väčšinou zabúdal veci. To som sa musela zasmiať. " Neboj skontrolovala som ja ešte Jungkooka." Zasmiala som sa. Namjoon sa usmial a už nás pustil von. Choval sa k nám ako keby bol náš otec. 

______________________________

Teraz budem vydávať čo najkratšie časti aby to malo viac častí. Keby som to písala dlhšie tak by som napísala iba jednu časť a už by som to ukončila tak sa prosím nehnevajte. 

Fake relationship / j.jkWhere stories live. Discover now