Met Him Last Night 🦋

132 15 3
                                    

Neden bu durumun içindeydim ki beni burda merakta bırakan şey ne idi? Merak ediyordum felix neden öldüresiye dövmüştü çocuğu?

Chris herkes birbirine boş boş bakarken lafa atladı.
-Felix hadi çıkalım. Yakalanıcaz yoksa bu salak hyunjin yüzünden.
Bunu demesinin üzerine Chris'e sert bi bakış attım. Ve yerde kanlar içinde olan çocuğun yanına gittim.
-iyi misin? Çocuk yavaşça kafasını evet anlamında salladı. Onu ayağa kaldırmaya çalışırken tam o anda revirin kapısı açıldı. İçeri giren hocaydı.
Chris hocayı görür görmez hyunjin yapma artık çocuğu öldüreceksin diye bağırmaya başladı. Neye uğradığımı şaşırmıştım. Daha sonra ise Felixe dönerek
-Felix sende daha fazla ayırmaya çalışma işe yaramaz hyunjinin gözünü nefret bürümüş dedi.
Hoca öylece dona kalmış olanları anlamaya çalışıodu.Bi kaç saniye geçtikten sonra
-Noluo burda!! Diye bağırmaya başlamıştı.
Ne olduğunu ben bile bilmiyordum. Ne olmuştu da suç bana kalmış gibi gözüküyordu.
Hoca bana doğru ilerleyerek yerdeki çocuğu kaldırdı. Ve bana bi bakış attı.
Chris hocaya dönerek
-Hocam ayırmaya çalıştık Felix ile ama yapamadık iyi ki siz geldiniz.
Daha da bi şaşırmıştım. Resmen suçu bana atmıştı...
Hoca Chris'i az  çok tanıyodu o yüzden söylediklerini pek ciddiye almamıştı.
Hoca Chris'e dönerek eğer bu senin başının altından çıktıysa bi dakika bile bu okulda barındırmam seni diyerek felix'e baktı ve
-Sende yeni öğrenciydin dimi? Eğer seninde bi parmağın varsa diyecekken tam Chris sözünü böldü
-hocam bizim bi suçumuz yok revirin içinde bağırış sesleri geliyordu ve geldiğimizde hyunjini çocuğu döverken yakaladık ve ayırmaya çalıştık isterseniz ona sorun diyerek dövülen çocuğu gösterdi. Hoca çocuğa dönerek
-Doğru mu bu?
Çocuk korkmuş gözüküyordu. Chris çocuğa ters ters bakıyordu.Çocuk  bakışları beni affet der gibi bana baktı ve daha sonrasında hocaya dönerek.
-Evet doğru. Dedi

Resmen suçlu ben olmuştum. Şaka gibiydi...
Hoca bana dönerek -Senden hiç böyle bişey beklemezdim hyunjin dedi. Benn neden o an inkar edemedim? HAYIR HOCAM BEN YAPMADIM diyemedim...
Daha sonrasında hoca felix ve Chris'e dönerek eğer bu tarz olaylarda sizi bidaha görürsem özellikle sen Chris zaten seni atmak için yer arıyorum işime gelir ayağını denk al dedi bağırarak ve daha sonrasında felix'e dönerek sende aynı şekilde. Dedi ve bana benimle müdürün odasına gel dedi.
Resmen yapmadığım bir şey için suçlanıyordum ama asıl sıkıntı inkar edemememdi neden inkar edemiyordum?
Müdürün odasına çıktığımızda hoca müdüre herşeyi anltamıştı. Daha sonrasında felix ve Chris'i de odaya çağırtmıştı. Görgü tanıkları olarak kendilerini gösterdikleri için. Müdür bana dönerek
-Neden dövdün?
Gerçekten döven sanki benmişim gibi hissetim. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Bi yandan felix 'e bakıyordum. Eğer ben değil felix dövdü dersem felix okuldan atılırdı. Yeni gelmişti ve böyle bi olayda hele Chris ile takılıoken atarlardı okuldan. Derin bi iç çektikten sonra müdüre dönerek.
-Anlaşamıyorduk dedim.
Bunu demem ile felix ve Chris'in bakışları aynanda bana dönmüştü. Şaşkın şaşkın bakıyorlardı.
Müdür söze devam etti.
-Hyunjin sen akıllı ve zeki bi çocuksun normal şartlarda bu durumda okuldan atardık. Ama geleceğin parlak bi çocuk bu yüzden sana üç gün uzaklaştırma vericez dedi.
Hah boşu boşuna uzaklaştırma yemiştim. Şaka gibiydi ama haketmiştim gerçekten haketmiştim kendim kendime yapmıştım bunu kabullenerek.
Okul çıkışıydı eve doğru gitmek için her zamanki gibi durağa yöneltmiştim. Kızıl kafa da kulaklıklarını takmış otobüs bekliyordu. Onu her görüşümde kendime kızıyordum. Onun için neden sürekli iyilik yapmaya çalışıyordum? Durağa doğru yöneldim ve biraz mesafeli şekilde durakta boş olan oturaklara oturdum çok ilerimde de o oturuyodu. Oturduğum anda kafasını kaldırdı ve bana baktı. Ben yüzünü bile görmek istemiyordum çünkü kendime daha çok kızıyordum onu gördükçe.Bi kaç dakika boş boş oturmuş bi şekilde beklerken felix'e yönelerek.
-Bu sefer neden bağırıp çağırmıyorsun?
Bunu dedikten sonra bana yüzünde anlamamış bir ifadeyle bana bakarak
-Neden bağırıp çağırayım?
-Geçen sefer bidaha sakın benim iyiliğimi düşünmeye kalkma diye bağırıyordun ya?
Bana salakmışım gibi bakıyordu. Gerçekten salaktım ama düşünmeden konuşuyordum.Oturduğu yerden biraz bana doğru eğilip yüzüme doğru yaklaşıp
-Bu sefer iyiliğimi düşünmen işime yaradı aferim. Dedi alaycı ve kısık bir ses tonuyla.
otobüsün geldiğini görünce yerinden kalktı ve bindi. Bende oturduğum yerde öylece kalmıştım binmemiştim otobüse çok aptaldım. Resmen benimle dalga geçiyordu ve bende buna müsaade ediyordum.
Eve geçtiğimde çok yorgundum bir duş alıp test çözmeye başlamak için masaya yöneldim üç gün okula gitmiycektim ve bu arada işlicekleri konuları kendim çalışacaktım. Masaya ders çalışmak için koyulduğumda aklımda ki düşünceler yüzünden hiç bir şeye odaklanamıyordum. Gerçekten aptalsın hyunjin hemde büyük aptal diye söylendim kendi kendime yerimden kalkarak yatmak için ışıkları kapatmaya yönelmişken kızıl kafayı yine pencerenden dans ederken gördüm...
Her zamanki gibi yine çok güzel dans ediyordu. Ona hem çok kızgındım hemde hayranlıkla izliyordum. Ama aslında onun bi suçu yoktu kabullenmem gerekiyordu. Çünkü bütün bunları kendime ben yapıorum. O beni hiç düşünmezken tanımazken. Ben onun için endişeleniyordum ve onu düşünüyordum. Bunları düşündükten sonra bi duraksadım ve kendime asla söz geçiremediğim şeyi hissederken buldum. Kızıl kafayı bu kadar düşünmemin bi sebebi vardı.
Hayır hayır hyunjin nasıl yani felixe kaptırmışmıydım kendimi daha onu doğru düzgün tanımıyorken gerçektenmi. Ha haha saçmala hyunjin yok öyle birşey diye kendi kendimi teselli ederken daldığım pencereye yöneldim kızıl kafanın penceresinin ışıkları sönmüştü. Be zamandır bu kadar derin düşünüyordum ve farkedememiştim bi ışıklarını kapattığını.
Aradan iki gün geçmişti ve ben 3 gündür okula gitmiyordum.Üç gündür ne felixi görüyordum ne de jisung ve lee know ile konuşuyordum. Bu üç gün içinde kendi kendime kafa dinlemem için zaman ayırmıştım ki bu bana iyi gelmişti ta ki zilin çalma sesini duyana kadar.
  

  

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yıldızlamayı unutmayın lütfen💕 yavaş yavaş okunduğunu görmek mutlu etti beni daha çok yazma isteği geldi bu yüzden ve ayrıca whosfan dan bir sürü hesap açmayı unutmayın kingdom için bu bizim için çok önemli stay lütfen elimizden geldiğince destek...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yıldızlamayı unutmayın lütfen💕 yavaş yavaş okunduğunu görmek mutlu etti beni daha çok yazma isteği geldi bu yüzden ve ayrıca whosfan dan bir sürü hesap açmayı unutmayın kingdom için bu bizim için çok önemli stay lütfen elimizden geldiğince destek olalım!!

My Red Míraclé | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin