2.Bölüm:Hapishaneden Kaçış

159 12 0
                                    

Bu bölüm  uzun olacak arkadaşlar iyi okumalar.

Çok güzel bir uykudan sonra üzerimdeki yorganı kaldırıp sersemlemiş bir şekilde yatağımda oturdum.Önümde duran koltuğa ve televizyona bir kaç dakika baktıktan sonra ,biraz  gözlerimi ovup kendime gelmeye çalıştım.Demi hala uyuyordu.Bir kaç dakika onu izledim ve yanağına bir öpücük kondurdum.Yavaş yavaş gözlerini açarak bana baktı ve küçük bir gülümseme yaptı.

'Günaydın tatlım'dedi 'Günaydın aşkım'diyerek  sehpanın üzerinde duran telefonumu alıp saatin kaç olduğuna baktım.'Saat 11.30' dediğimde hemen telaşla yatağından zıpladı.'Bir arkadaşımla buluşmam lazım ve tam 30 dakikam var.' diyerek dolabını  açıp ne giyeceğine baktı.Bende o sırada diğerleri ne alemde diye odadan çıkıp salona doğru ilerledim.

Zedd çoktan uyanmış. Beni görünce 'Ooo uyanmışız Wilmer bey' diyerek küçük bir kahkaha attı.Bu kahkasına küçük bir gülümsemeyle cevap vererek Katy ve Selenay'ı sordum.Katy Mutfaktan 'Burdayız Wilmer kahvaltı hazırlıyoruz.'Diyerek cevap verdiler.

Katy'Demi nerde yoksa uyuyormu hala?'dediğinde 'Hayır uyandı bir arkadaşıyla buluşması varmış hazırlanıyordu.'dedim.Ardından  Demi odadan çıkıp yanıma geldi.Ona aldığım yıldızlı küpesini takmaya çalışıyordu.Yanağına bir öpücük kondurarak 'Hayatım senin buluşacağın arkadaşın kimdi?diye sordum.'Sen daha önce görmedin bilmezsin canım.'

Katy ve Selena'kahvaltı hazır hadi gelin'dediler.Demi'ben bir şey yemiyeceğim size afiyet olsun.'diyerek kapıya doğru yöneldi.Neden diye sorduğumda 'Orda birşeyler yerim sana afiyet olsun canım.' Diyerek ayakkabılarını giyip dışarıya çıktı.Kahvaltımı edip odama çekildim.Biraz yatağıma uzanıp Televizyonda ne var diye merak edip açmıştım.Kanallari boş gezerken birden telefonum çaldı.

Arayan Eminemdi.'Wilmer hemen Televizyonu aç ve Haberleri izle.'demesinin ardından haberleri açtım.Özel güçlüler hapishanesinden Miley ve Taylor kaçmış.Hemen Eminem'e 'Zaten Taylor'un o sinsi gülüşünden bir şeyler olduğunu anlamıştım.Her zamankinden az kişiydiler.'peki ya bunu neden yaptılar?neden bilerek yakalandılar?Hemen diğerlerine haber verdim.Selena ve Katy 'Demi'yi hemen almamız lazım' diyerek Demi'yi aradılar.Ona nerde olduğunu sorup öğrendikten sonra orda kalmasını bizi beklemesini söyledik.

Kıyafetlerimizi ve ayakkabılarımızı giyip Demi'nin olduğu yere doğru yola çıktık.Sonunda vardık.Hemen önümüzde ki kafeye girdik.Demi'nin yanına gelip onu dışarıya çıkartip olanlari anlattım.Tekrardan kafeye girdik ve arkadaşına dönerek:

-'Şey Velma küçük bir işim çıktı da daha sonra görüşmeye devam etsek olur mu?'diyerek yutkundu.

-'Tabiki olur Demi günü ve saati bana mesaj olarak atarsın'diyerek çıkmıştı.

Yanımda Demi'nin kıyafetlerini de getirmiştim.Hemen oradaki tuvalette üstünü değiştirip yanımıza geldi.Arabaya binip Eminem'i aradım.Miley ve Taylor'un nerde olduğunu öğrenip öğrenemediğini sordum.Her zaman ki gibi Saldo fabrikasındalarmiş.

Orası; Özel güçlerini kötüye kullananların yeridir.Zaten nerdeyse hepsi hapishanededir.

Oraya gittiğimizde fabrikaya girmek için kapıyı aradık.Sonunda bulduk.Sırayla içeriye girdik.Herkes bir köşeye girip etrafı inceliyordu.Görünürde bir ses yoktu.Bu fabrika Dünya'nın en büyük fabrikasıdır.Selena,Zedd,Katy ve Demi beni izliyip arkadan geliyorlardı.Yanlarımızda odalar vardı.3 Kıza odalara bakmalarını söyledim.Ben ve Zedd Üst kata zıpladık.

Size söylememiş olmalıyım hepimizin çok yükseğe zıplama özelliği de vardır.Ardından kızlar yanımıza geldiler.Yukardan sesler geliyordu. Yukarıya zipladik.Ve birden Miley,Taylor ve öbür kötüleri  gördük.Ah,evet neden oraya gireceklerdiki tabiki oradaki herkesi çıkarmak için.

Aralarından biri bizi görüp 'Fantastic Team' gelmişşş.'diyerek bağırdı.Hepimizi bir telaş bürüdü o anda.Kötülerin arasında Rihanna ve Shakira da vardı.Miley bizi gördüğü anda 'SALDIRIN'diye bağırdı.Bende Selena,Katy,Zeddve Demiye bakıp saldıralım diye bağırdığımda hepimiz koşuyorduk biraz ter akmaya başlamıştı.Fabrikanın sıcaklığından olsa gerek.

Bize doğru koşuşturan Rihanna,Taylor ve diğer kötüler vardı.Buraya gelmeleri zor olsun diye yeri buz yaptım ama dengeleri bile bozulmadı.Ayakkabıları sayesinde olmalı.Katy Ortaya büyük bir top atarak her yeri yeşil yeşil büyük sakızlar kapladı.Selena Rihanna'yı özel gücüyle oradan oraya fırlatıyordu.Zedd Taylor'a Mega yumruğundan vurarak sersemletmeye çalışıyordu.Demi Özel elektrik gücüyle öbürlerine  elektrik fırlatıyordu.

Katy ve Selena birlikte Rihanna için uğraşıyorlardı.Ben ise  Miley'le savaşıyordum.Güçlenmiş olmalı.Yavaşlasın diye koluna attığım buzları çabucak kırıp bana bir yumruk attı.Kafami bir kaç dakika kaldiramayip yerde diğerlerinin ne yaptığına bakiyordum.Demi elektrik fırlatarak bayılttığı kötüleri koruma kalkanına yerleştiriyordu.Zedd Taylora mega yumruk vurup onu yere düşürmüştü.Kızlar Rihanna'ya karşı gelmeye çalıştıkları halde biraz zor oluyordu.Saçlarıyla kızları tutmuş fırlatıyordu.Bir an güç alıp ayağa kalktım.Onları yok etmek yerine güçlerini yok edelim diye düşündüm.

Hemen ordan kesici bir alet bulup Katt'ye firlattim 'Saçını kes!'diye bağırdım.Katy aleti tutup Rihanna'nin saçlarını kesti,Rihanna'Saçlarımmmmm' diye bağırıyordu bir yumrukla bayıltıp Demi'nin kalkanına koydular.Taylor içinde ayni şekilde gözlerinden ışın çıkıyordu bunun için Zedd gözlüğünü çıkartıp Taylora bir mega yumruk attı,Taylor sersemlediği an gözlüğünü ona takdı.Katy toplarından birini ona atarak gözlüğün yüzüne yapışmasını sağladı.Gözlük kırılmaz ve ışın gibi şeyler geçirmez olduğu için Zedd onu takıyordu.Tayloruda kalkana koyduk.Geriye Miley kaldı onunda dilini bize uzattığı an tutup düğüm yaptık.

Onuda kalkana koyduk.Herkes birbirine baktı,ama eksik bir şeyler vardı bir kişi yoktu.Hayır ,olamaz Shakira kaçmış olmalı.Polislere haber verdik ve suçluları teslim ettik.Hapishane  daha fazla korumalı  olmuş ama Shakira bunu bir şekilde geçip onlari kurtarırdı.Bunu herkese söyledim,hepimiz yorulmuş bitkin haldeydik.Bu işi yarin konuşalım dedi hepsi.Saat akşam 9 olmuştu.Fabrikadan çıkıp eve geldik.Hepimiz bir duş alıp yatağımıza geçtik.Kimse bir şey demeden yattı.Demi'ye de 'İyi geceler tatlım' diyerek başımı yastığıma koyup anında uykuya daldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizemli SavasçılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin