Taehyung başını ellerinin arasına almış evinin salonunda dört dönüyordu. Bir yıldır mesaj attığı numara yanlış çıkmıştı. Ama nasıl olabilirdi? Şu dünyada en değer verdiği kişinin numarasını yanlış biliyor olamazdı ya.
Masanın üzerindeki bardağı alıp tek seferde suyu içti. Ardından bir bardak daha, bir bardak daha, bir daha... Sakinleşemiyordu. Neler olduğunu çözmesi lazımdı. O kişi Jungkook değilse Jungkook neredeydi? Adını duyunca bile kalbinin sıkışmasına sebep olan genç neredeydi? Ya kayıpsa? Ya başına bir şey gelmişse? 1 yıldır yokmuş, ya Taehyung bir şeyler için fazlasıyla geç kalmışsa?
Seri adımlarla dış kapıya ilerlemiş anahtarını alıp evden çıkmıştı. En yakın emniyet merkezine gidip olayı anlatmalıydı. Zorbalık gören bir öğrenci ortalıkta yoksa akla her şey gelebilir.
Nefes nefese kalana kadar hatta belki de nefesinin kesilmesi an meselesi olana kadar koştu. Durmadan koştu. Durağa vardığında toplu taşımanın gelmesi için bile sabrı yoktu. Yerinde duramıyordu ve titremeye başlamıştı.
"Seni bulacağım Jungkook." diye mırıldandı kendi kendine. Duraktaki insanları da tedirgin etmişti. Hareketleri fazla seri ve kontrolsüz görünüyordu. Uzaktan gelen otobüsü görünce biraz da olsa rahatladığını hissetti. Hemen binip cam kenarında bir yere oturdu. Nefes alması gerekiyordu ama otobüs zaten yeterince havadardı. Camlar açıktı. Otobüs kalabalık değildi. O zaman nefesini kesen şey neydi? Korku mu? Olabilir. Değer verdiği birine zarar gelmesi düşüncesi ne kadar da korkunçtu. Belki de bir daha onu göremeyecek olmak. Özlemek ama sonunda hiçbir şeyin değişmeyeceğini bilmek.
Otobüs istediği yere gelince hemen düğmeye basmış ve kapılar açılır açılmaz kendini dışarı atmıştı. İçinden sürekli Jungkook'u bulacağını söyleyip duruyordu. Yapabilir miydi peki? Belki.
Kapıdaki polisler Taehyung'daki garipliği fark etmiş olacaklar ki yardım için hemen harekete geçtiler. İçeri kadar eşlik edip işini halledebileceği bir yere bırakıp tekrar kendi yerlerine döndüler.
"Buyur bakalım genç adam, sorunun ne?" dedi ağzındaki yemeği bitirmeden konuşan görevli. Masasının üzerinde evraklardan dosyalardan çok çöpler vardı. Ne kadar yardım edebilir ki diye düşündü Taehyung. Ama yanlış ya da eksik de olsa bir şey bilmek, bilmemekten iyidir dedi kendi kendine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pain | taekook ✓
Mystery / ThrillerSeni seviyorum Jungkook, canını yakmalarına izin vermeyeceğim. [angst]