Part2

9.6K 27 0
                                    


Lepas tu aku dan isteriku terus tertidur. Dalam kol 6.00pagi, aku tersedar isteriku bangun dan turun dari katil. Aku pura pura masih tidur dan aku dengar isteriku masuk kebilik air gosok gigi dan basuh muka. Isteriku memang waktu pagi hanya gosok gigi dan basuk muka dulu untuk sediakan sarapan dulu baru dia mandi. Keluar bilik air, isteriku mengelap mukanya dan terus kealmari solek. Aku lihat isteriku memakai bedak, mengikat rambut dan menyapu sedikit minyak wangi dileher dan tangannya. Biasanya isteriku tak pernah memakai bedak atau minyak wangi sebelum mandi tapi pagi ni pelik pulak aku lihat. Lepas tu isteriku terus keluar bilik. Bila isteriku dah keluar, aku terus bangun dan masuk bilik air, gosok gigi dan basuh muka.

Keluar dari bilik air selepas mengelap muka ku, perlahan lahan aku membuka pintu bilik dan keluar. Aku lihat di dapur isteriku tengah membasuh pinggan disinki dan tiba tiba aku lihat Nizam keluar dari bilik air didapur dengan hanya bertuala tanpa baju dan terus pergi keisteriku. Nizam terus rapat kebelakang isteriku, mengangkat tualanya dan terus menggosok gosok batangnya dipunggung isteriku sambil tangannya meramas buah dada isteriku. Nizam masih menggosok gosok batangnya dan meramas dada isteriku “Nur tanya sikit boleh” ‘Apa dia’ “Malam tadi Nizam kata tak pernah rasa kemut macam Nur kemut…macam dah biasa buat je..berapa ramai dah Nizam bantai” ‘Entahlah Nur..ramai juga..Nizam nak cari yang sama macam Nur tapi tak pernah jumpa’ ‘Selepas Nur tinggalkan Nizam..Nizam betul betul kecewa..setiap perempuan yang Nizam kenal semua Nizam bantai’

Nizam bercerita sambil menarik baju isteriku keatas. “Janganlah…suami Nur keluar nanti”…kata isteriku Isteriku cuba melarang dengan suara yang lemah tanda nafsunya dah naik. Nizam merayu sambil terus menarik baju isteriku keatas. Bila baju isteriku dah naik sampai ke pinggang, aku lihat isteriku tak memakai seluar dalam maka terdedahlah punggongnya yang putih bersih tu. Biasanya isteriku tak pernah tak pakai seluar dalam dan bra kalau keluar dari bilik, aku rasa memang isteriku ingin merasa batang Nizam lagi pagi ni. Aku rasa isteriku tahu yang Nizam berada didalam bilik air, sebab tu isteriku sengaja buat buat basuh pinggan dan isteriku tahu bila Nizam keluar bilik air mesti Nizam nak punya.

Nizam terus menggosok gosok batangnya yang dah tegang itu dicelah punggung isteriku. Aku lihat Nizam menggosok gosok batangnya dari lubang belakang terus kelubang kecipap beberapa kali. Nizam menarik pinggang isteriku ke balakang sambil menolak bahu isteriku kedepan. Sekarang badan isteriku bengkok ke bawah dan kakinya terkangkang luas sambil berpaut disinki maka terdedahlah cipap isteriku dari belakang. Nizam mencucuk cucuk kepala batangnya ke lubang bontot isteriku dan cuba untuk mencucuk kedalam. Baru kepala je masuk, isteriku terus menarik punggungnya kedepan Nizam menarik pinggang isteriku kebelakang. Nizam menggosok gosok batangnya kat alur cipap isteriku sambil tangannya meramas ramas dada isteriku dari luar baju. Perlahan lahan aku lihat batang Nizam membelah cipap isteriku dan terus masuk habis santak kedalam. Nizam membiarkan batangnya tenggelam sambil tangannya masuk kedalam baju isteriku melalui celah ketiak dan meramas ramas dada isteriku.

Aku terus membuka pintu bilik dan masuk kedalam perlahan lahan. Didalam bilik, aku memanggil nama isteriku sambil membuka pintu bilik secara kasar dan terus keluar. Bila keluar dari bilik, aku lihat isteriku tengah membetulkan bajunya yang telah tersingkap tadi kebawah dan Nizam kelam kabut berjalan ke meja makan sambil membetulkan tualanya. Aku pura pura tak nampak apa yang terjadi dan terus berjalan kedapur menghampiri isteriku. Terketar ketar isteriku bertanya padaku nampak sangat dia tengah gabra dan mukanya merah. Aku terus berjalan kepada isteriku tanpa melihat pada Nizam yang duduk dimeja makan seolah olah aku tak perasan yang dia ada kat situ dan terus memeluk isteriku dari belakang dan mencium lehernya. Isteriku terus menolak ku dan berkata… Aku pun pura pura baru perasan dan menegur Nizam ‘Sayang nampak baju T abang yang warna merah tak…abang cari dalam almari tak ada’ Aku bertanya pada isteriku. Sebenarnya aku saja je nak suruh isteriku masuk kebilik sebab aku dah tak tahan melihat drama mereka tadi. “Dalam almari tu lah…abang cari macam mana”…kata isteriku. ‘Abang dah cari tak jumpa…sayang letak tempat lain kut’…kataku.

EX BOYFRIEND ISTERI KUWhere stories live. Discover now