Pohled: Deku
Když jsem odpoledne přiel se školy šel jsem jako vždy prohlížet instagram mého tajného, cute a sexy crushe. Jmenuje se Shoto Todoroki. Je to boxer a já ho úplně miluju. Taky dělám box ale určitě ne tak dobře.
______________________________________"Dobré ráno mami." Pozdravil jsem mamku už v 7:00 obvykle vstávám tak v 8:00 když je ta sobota. "Dobré ráno co tak brzo?" Mamka tohle řekla úplně z udivený tónem a já jen pokrčil rameny. Nachystal jsem si snídani a vzal si ji do pokoje kde jsem koukal na zápasy Todorokiho. "Eeeeeh on je tak sexy" zamumlal jsem si pro sebe aby mě máma neslyšela. Když jsem dojedl uvědomil jsem si že dneska mám trénink. Začal jsem se připravovat ale najednou mi začal zvonit mobil 'TRENÉR'. "Ano?" Divil jsem se proč mi volá právě on. "Dnešní trénink se ruší" řekl mi. "Co? Jak jako ruší?" Nechápal jsem protože můj trenér by mě nechal trénovat i kdybych měl zlomenou ruku. "Musím jít za Todorokim na zápas." Z-zápas, T-todoroki řekl jsem si pro sebe. "Dobře tak čau." Řekl jsem a už jsem chtěl položit mobil. "Počkej potřebuju někoho kdo bude Todorokimu podávat ručníky atd." C-c-coooo? "Ne dneska nemám čas" "aha dobře kdyby něco zavolej" uf "jojo čau" "Č-" Ani jsem nenechal ho to doříct. "Já jsem takovej kretén" začal jsem řvát po pokoji a kopat do věcí. V tu chvíli do pokoje přišla moje mamka a já ztuhnul. "Co jsi to řekl? Jinak už 4min jsi měla být na tréninku" já se z udívem podíval na hodinky a hned zasedl k počítači. "Mami mě začal řvát mobil a ty polštáře schodil průvan" divil jsem se že mi to máma věřila. Zabouchla za sebou dveře a já hnedka vytočil trenéra. "Čau na ten závod dorazím." "Dobř-" Vzal jsem si batoh oblíkl se a vyběhl z domu. "Ahoj mami" křikl jsem na ní odedveří. Když jsem dorazil do sokolovny ve které se zápas měl odehrát uviděl jsem Todorokiho jak kolem mě prošel bez trička a v kraťasích a zaním můj trenér který mu cosi říkal. "Jé ahoj Izuku, Todoroki běž do šatny a poproš někoho ať ti zapne pořádně ty rukavice!" Já jen odvázal oči od Todorokiho a soustředil se z velkou námahou na to co mi říká trenér. Řekl mi co mám dělat a já vše udělal.
______________________________________Po zápase
''T-tady m-ma-máš ru-ruč-ručník. '' Podal jsem Todorokimu ručník a zakoukal jsem se na jeho svaly. "Ale copak líbí?" todoroki na mě promluvil. Myslel si naštěstí že koukám na ty rulavice."a-ano líbí a moc" Já jsem byl v šoku že semnou mluví. "Tak já už budu muset jít domů" řekl jsem kupodivu klidným tónem hlasu i když jsem klidnej nebyl "jojo ahoj" "ahoj." Když jsem přišel domů nikdo tam nebyl. Hodil jsem z taškou pod stůl a najednou z ní vypadl nějaký papírek. ~zítra ve 2 u kavárny vedle sokolovny. T-------~ Z papírku jsem vydedukoval že to napsal "TODOROKIIII" zařval jsem snad na celej panelák a sousedka přiběhla co se děje. Já ji uklidnilil že se nic neděje a že to byl asi ten ožralej chlápek co bydlí pod náma.TAK JO DOUFÁM ŽE SE VÁM PRVNÍ ČÁST PŘÍBĚHU LÍBILA. (PÍŠU SEM POPRVÉ)