,,vztávat oslavenče" Ozvalo se od dveří mého pokoje. A pak jsem si uvědomil že mám narozeniny. ,,Dobré ráno mami" řekl jsem a vstal jsem z postele na nohy a šel jsem do kuchyně si udělat snídani. Dal jsem si do toustovače tousty a šel jsem se mezitím osprchovat vzal jsem si an sebe župan a šel jsem se najíst. Po snídani jsem si šel vyčistit zuby a šel jsem si oblíct košily a zbalit plavky na vodní párty. Pak jsme z mamkou došli k místu kde se oslava měla konat a nachystali jsme všechno potřebný. Když jsme dorazili na místo začal jsem nafukovat kruhy, lehátka, "zvířata" atd. Mamka nachystala stolek z jídlem a já jsem rozvěsil balónky. Všem jsem ještě napsal tuto správu akorát z jejich jménem.
Ahoj Urarako platí dneska ta párty pokud ank dorazíš ke splavu?
V
šuchni komu jsem psal odpověděli že dorazí. S mamkou už jsme všechno měli nachystaný a tak jsme jen čekali až všichni dorazí. Pro všechny byl Shoto nový a nikdo ho neznal. Všichni sice věděli ze jsem an kluky ale nikdo nevěděl že kluka už mám.
______________________________________,,Ahoj" řekl jsem kdyz jako první dorazila Uraraka, potom Tsuyu následně Kirishima a potom Bakugo atd. Posledni dorazil Denki. Šly jsme se všichni koupat ke splavu. Byla to prdel. ,,Aaaaa zásach" zařval Sero protože trefil Kirishimu kterej spadl do vody z lehátka. Tsuyu, Jiro, Momo, Mina a Toru na nás koukali jak hrajeme vodní válku a jediná Uraraka ze všech holek s námi hrála. Byla to fakt sranda. ,,Jooo mám šest bodů" zařvala Uraraka protože trefila Bakuga. ,,Já mám už osm" řekl Shoto a hned na to se ozval Denki ,,Ha já mám deset" zatím vedl, a já neměl ani jeden... ,,Kurvaaa" zařval jsem. ,,Coje" zeptal se Kirishima. ,,Vy už máte tolik bodů a já nemám ani jeden" řekl jsem nasraně ,,Klid já mám jen tři" řekl. ,,Alespoň tři ja mám NULA" řekl jsem otráveně a pokračoval dál ve hře. ,,OMGGGG TREFIL JSEM BAKUGAA" Začal jsem řvát jako prase když jsem poprvé někoho trefil. Všichni jsme se začali smát a pak se přidala Momo protoze už ji nebavilo se na nás koukat. Potom se přidala i Tsuyu a Jiro. Mina a Toru byly posraný a radši se dál koukaly. ,,Jupí vyhrál jsem!" Zařval Denki který celou dobu vedl a už měl 20 bodů. Potom jsme vylezli a šli jsme si dát pistáviovej dort co mamka upekla. ,,mňam" řekl Todoroki. On totiž úplně miluje pistácii. Hned na to se zeptal ,,a kdy ti můžeme dát dárky?" ,,no jo" dodala Jiro a pak se přidali i další lidi. ,,Já dárky nepotřebuju ale když na tom tak trváte tak můžete teď." Doopravdy bych byl naštvaný a smutný kdybych nic nedostal. Všichni mi dali dárky a mezi nimi byli např. Plyšový méďa, sladkosti, tryčko, obal na mobil, mikina, boxerky (rukavice na box), šampáňo (dětský🤣) atd. Potom už šli všichni domů až na Shota který u nás spal. Když jsme přijeli domů tak mi máma oznámila že jede do práce na noční. Zabouchla dveře a já Shota zatáhl do pokoje a tam jsme si chvíli povídali. ,,Hele Shoto nechtěl by jsi být můj trenér?" Zeptal jsem se protože jsem o tom přemíšlel už od přespávačky u Shota. ,,No jestli si myslíš že jsem tak dobrej tak klidně. Ale pod jednou podmínkou!" Řekl a já se na něj tázavě zadíval. ,,Jakou?" Zeptal jsem se nervózně a čekal na odpověď. ,,Musíš se semnou dneska pořádně ale pořádně vyspat" souhlasně jsem kívl a svalil jsem ho na postel kde jsem ho následně asi 20min líbal. Potom mi začal rozepínat košili a já jemu taky.
❗15+ scéna❗
Potom jsem se mu zadíval mezi nohy a pomale jsem se prošel po pokoji abych ho vyprovokoval. ,,Kurvaa ale už pojď" řekl mi a já poznal že je nasranej. ,,Počkej ještě musím zavřít okna ty nadrženče" Řekl jsem opět provokativně a pak jsem si sedl naproti němu. Ten kretén se začal procházet po pokoji jako já ale mě to tak nesralo. Mezitím jsem si klekl na čtyři a čekal jsem až mi ho tam strčí. Potom se ke mně přiblížil a klekl si za mě. ,,Tak jdeme na to?" Zeptal se když už mi to mi to mezi nohama tančilo🤣. ,,JO!" Zařval jsem a potom... ,,ah~" strčil mi ho tam pak ho vytáhl a pořád dokola. ,,Joo ještě, kurvaa joo, ty jsi prostě skvělej v poste* ah~ *li" následně jsme si sedli naproti sobě a já mu ho začal honit a pak i kouřit. ,,Ty jsi zase dobrej na honění" řekl mi a zase mi ho tam strčil. ,,Co js* ah~ *i si myslel že ti ho honím a neumím to" řekl jsem mu. Hlavou se mi honilo jak chci aby to skončilo NE SRANDA BOŽE JÁ HO TAK MILUJU HLAVNĚ V POSTELI. Začal jsem se potit a cítil jsem kapky potu i od Todorokiho. ,,Už by stačili cítím jak se potíš" řekl a já na to. ,,Kurva jsi se posral nikdy pojď do mě ještě alespoň hodinu!!!!" ,,No dobře jak si přejte pane" a strčil ho do mě. ,, Ježiš jooooooo!" Potom si klekl on na čtyři a já otevřel spodní šufle mého stolu a z něj vytáhl lahvičku s nápisem: LUBRIKAČNÍ GEL pár kapek jsem si kápl na ného tanečníka a pak jsem si přiklekl za Todorokim a vrazil jsem mu ho tam. Todoroki vzdychal takže jsem byl spoko a pokračoval jsem rychleji a rychleji. ,,Ještě, prosím ještě" žadonil a prosil mě a já provokatér ,,No ještě si to rozmyslím, hmmm, hmmm, tak jo" a začal jsem ho zase ojížděl. Pak jsme si to vyměnili a já jsem ho nechal se do mě udělat. Následně mě odnesl do vany která byla zázrakem napuštěná a spolu jsme se vykoupali.
❗Konec 15+ scény❗
Když jsme se umyli tak jsme si oba lehli do postele a šly jsme spát.
Tak tato kapitola byla poměrně dlouhá ale snad nevadí omlouvám se že jsem vás nechala čekat tak dlouho ale jaksi jsem nevěděl co psát tak doufám že neva.