Achjooo. Už je škola a mně se tam tak nechce. No nevadí měl bych se nachystat tak jdeme na to. Tak a kde mám vlastně aktovku? No jo já jsem ji..... VYHODIL. Kurva deku ty jsi se musel ožrat že? Proč jsi to kurva udělal? Božeeee. To není ani možný. ,,Mamiii" zařval jsem teda na mamku když jsem tohle zjistil. ,,Aha ona vlastně není doma. Nom. Kde prodávají nejblíž aktovky. Aha tady vlastně ne. Proboha. No nevadí vezmu si nějakej random batoh co najdu u mámi ta jich má hodně." Šel jsem teda do ložnice tedy máminýho pokoje a otevřel jsem skříň. ,,Tyvole tak tady je nějak naklizeno v té skříni. No nevadí zkusím najít ten batoh" a tak jsem začal hledat. Převrtal jsem mámě celou skříň a pak jsem ho našel. ,,No hurá" zavřel jsem skříň a batoh jsem si vzal do pokoje. ,,Tak jo nějaký ty sešity, propisku a to stačí." Nachystal jsem si školní uniformu a natáhl jsem si budík.
______________________________________,,Dobré ráno" řekl jsem si pro sebe když mi zazvonil budík. Máma byla v kuchyni a dělala si snídani. ,,Dobré ráno mami" řekl jsem když jsem vyšel z pokoje. ,,Dobré ráno, tady máš snídani." Podala mi chleba a na tom byl zeleninovej salát. Začal jsem jíst a pustil jsem si na notebooku už v pokoji Todorokiho jak zápasí. Najednou mi cinkl mobil. Psal Todoroki.
S-Ahoj jak jsme se u nás domlouvaly že budu ten tvůj trenér.
I-ano?
S-dneska v tělocvičně o půl 6
I-kk
Vypnul jsem mobil a pokracoval jsem ve snídání a sledování. Když jsem dosnídal šel jsem do koupelny se umýt atd. Potom jsem se převlíkl vzal jsem si ten batoh, peněženku,mobil a vyrazil jsem. Když jsem přišel do školy tak jsem si sedl do lavice a všechny jsem pozdravil. Todoroki na první hodinu ve škole nebyl a Uraraka chyběla celou dobu. Po první hodině když přišel Todoroki tak jsme dělaly jakoby nic protože jsme nepotřebovaly aby nás podezdřívaly že spolu chodíme i když chodíme. Po škole i po školním obědě jsem šel domů a zbývaly už jen 2 hodino do schůze v tělocvičně šel jsem si udělat úlohy a vybalit ten batoh do kterého jsem si dal věci na cvičení a potom jsem se podíval na google kdy jedou nejbližší spoje do vedlejšího města abych si koupil nový batoh do školy. Spoj mi jel těsně po škole. Tak jsem si vzal prachy a šel na autobus.