EMILY'NIN JAMES'IN EVINE GIDERKEN GIYDIKLERI (MULTIMEDYADA)
sınır: +5 vote. Sınırsız yorum.
-Yeter artık bırak beni dedim ve onu ittim.
-Hayır bugün burda benim olucaksin dedi ve siritmaya başladı.
-Ah hayır james bu kadar assaglik olamazsın bana söz vermistin.Ben istemediğim zaman olmuycakti.Lütfen James yapma dedim ve ağlamaya devam ettim.-Ah... Zavallı Emily bu kadar saf olamazsin...ah pardon salak demeliydim. Bu kadar salak olamazsın seninle sadece sevişmek için 3ay dayandim. Şimdi diretmeyi boşver ve kendini bana bırak emin ol koca oglanim senin o minik magarana girince hiç olmadıgin kadar çok seviniceksin ve durmamam icin yalvarica- yüzüne tokat atmamla başı sağa doğru dustu.
Bana ağıza alinmiycak şeyler soylemisti.Tanrım su an sadece burdan yok olmak istiyodum.Ben ona güvenip kalbimi acmistim bütün sirlarimi ona anlatmıştım.Gerçekten su an kendimi aptal gibi hissediyodum.Resmen benimle sevişmek için çıkmıştı.
-Sen hayatımda gördüğüm en pisllik en assagilik adamsın salagin tekiyim ben...ben ben sana nasıl güvendim yaa ama şunu unutma james asla ama asla senin sikip attığın o sıradan sürtükler gibi olmuycaam...bu 3 ay boyunca yapamadığını şeyi emin ol şimdide yapamiycaksin. Dedim.
Ah... Içimi dokmustum resmen uzun bir süre bana baktı ve alkislayip kahkaha attı gerçekten soylediklerimde hakliydim.
Yere bakmaya başladı ve-Bir an susmuycaksin zannettim biliyo musun...Bence sen o kadar emin olma buraada benim dediklerim olur ve sende o surtuklerden biri olucaksin.
Dedi ve tekrar Dudagima yapisti. Kollarımı gogusune koyup itmeyi denesemde ise yaramadi. Kollarimi yukarıda birleştirdi ve tek elliyle tutup tek eliyle de üzerimdeki tshirtu yirtti. Hayır hayır onun olmak istemiyodum. Tshitumu yirtar yirtmaz dudaklarima yapıştı.başımı sağa ve sola salladigimda parmaklarıyla başımi sabitledi. Erkekligine tekme attigimda yere yigilmisti.Hemen koşarak üst kata bos bir odaya girince kapıyı kilitledim.Kapıyı tekmelediginde hemen cebimdeki telefonu çıkarıp Daisy yi aradım.ilk calista açmadı tekrar deniycekken kapının kırılmasıyla olduğum yerde zipladim.
-Hayır hayır benden uzak dur diye sitem ettim.bana yaklaştı ve tokat atti. Yere dusmemle saçımdan tutup tekrar kaldırmasi bir oldu.
-Sen nasıl bana el kaldirirsin lan diye kükredi ve beni yatağa fırlattı.üzerime çıktı ve sortumun düğmesini açtı sortumu indirdi ve kilodimu yirtti resmen yirtti.pantolonunu çıkarmaya başladığında uzerimi kollarimla örtmeye calissamda basaramamistim.
Boxerini çıkarmadan önce sutyenimin kopcasini açtı ve goguslerimm serbest kaldı su an çok utanıyorum.
Uzun bir süre vücudumu suzdukten sonra sırıttı ve goguslerimi emmeye başladı.
-L-lütfen james lütfen...lütfen bırak beni diye fisildadim ve ağlamaya devam ettim.
-Ssh sadece biraz eglenicem sonra gidiceksin dedi ve o koca pis penisini içime soktu. Lanet olsun lanet olsun.Tanrım su an bakireligimi kaybetmiştim.Kirliydim kirlenmistim aslında bu belayı başıma kendim almıştım ama ben böyle olmasını istmemistim ki donup kalmıştım resmen sadece agliyodum. 2 3 kere içime girdikten sonra yatağa bosaldi.
Üzerini giyindi ve kapıdan çıkmadan önce
-Merak etme sende surtukler listeme eklendin. Dedi ve gitti.
Gerçekten su an herşey bitmisti. Ne yapmaliydim hiçbirşey olmamış gibi davranmayı mi Tanrım... Gözlerimin kizardigina ve heryerimin morardigina eminim sizde benim yerimde olsaydınız böyle hissetmezmiydiniz.Kirilmis,incinmis,yıkılmış,pişman,aptal,sinirli,berbat,iğrenç. Su an hissettiklerim sadece bunlardı. Zorlada olsa yataktan kalktim. Gözyaşlarım kurumuş yerine yenileri akiyodu.Jamesin dolabini açıp icinden beyaz bir tshirt alıp üzerine geçirdim.sortumuda bacaklarimdan geçirip telefonumu yatağın üzerinden aldım.saçımı tekrar toplayıp assagiya indim.kimse yoktu. Gitmişti.kapıyı açıp çıktım.Daisy yi aradım.
-Saat kaç farkında misin Emily?
-İyi değilim Daisy.
EVET YENI BÖLÜM GELDI ASLINDA YAZMIYCAKTIM UZUN BIR ARADAN SONRA YAZMAYA DEVAM ETTIM.DIGER BÖLÜMLERDE ZAYN DE OLUCAK
YORUMLARINIZ VE BEĞENILERINIZ ICIN TESEKKURLER!...
................SİZİ SEVİYORUM................