3.bölüm

84 3 0
                                    

EMILY FINN'IN EVINE GIDERKEN GIYDIKLERI(MULTIMEDYADA)

SINIR:+5 VOTE. +2YORUM.

Olanları Daisy Ye anlattığımda sadece biliyodum o seni sadece kullaniyo
du sana ondan ayrılmanı söylemiştim gibi şeyler söylemesi ne kadar çok canımı yaksada belli etmedim çünkü haklıydı her seferinde ondan uzak durmami soylemisti.bense kendi bildiğimi okumuştum.Gerçek arkadaşlar her ne olursa olsun birbirine sarılır ve teselli ederlerdi.Benimde tam olarak buna ihtiyacım vardı.Daisy agladigimi görünce kollarını açtı ve

-Gel buraya dedi. Kollarının arasına girdiğimde daha çok ağlamaya basladim ışte şimdi olmuştu.

-Özur dilerim Daisy ben...ben gerçekten böyle olsun istememiştim.Yapmamasını söyledim ama yaptı ışte özür dilerim seni dinlemediğim içi.

-Ah...Emily asıl ben özür dilerim seni sucladigim icin. Dediğinde ondan ayrıldım ve gözyaşlarımı silip

-Artık...artık hep seni dinliycem Daisy bu zamana kadar sadece sen benim yanimdaydin. dedim ve sarılıp hemen ayrıldım.

-Her zaman senin yanında olucam dedi ve ikimizde gülümsedik.

***********
Daisy'nin Ağzından

Emily eve geldiğinde değişikti ne biliyim.o eskisi gibi değildi gözleri kizarmisti.yorgun ve bitkin gibiydi.
Durtmeye ve ismini soylmeye başladığımda sadece bana bakıp ağladı ve sarıldı ne olmuştu. Olanları hemen bana anlatması icin onu kolundan tutup seri adımlarla merdivenlerden çıktık odasına girdiğimizde yine agliyodu.
Bu böyle olmuycakti en sonunda pes etmişti ve olanları bana anlattı.Tabiki çok sasirmistim.En yakın.arkadaşımı böyle gormek ve başına gelenler beni ne kadar çok sinirlendirsede su an bunu yapamazdım.Aslında onu sucladim ondan ayrılmasını söylerdim her seferinde ama hep kafasının dikine giderdi ışte o böyleydi.Sonunda olan olmuştu ışte bakireligi gitmişti.Ben bakire olmasamda onun bu acıyı çekmesini istemezdim.Ama artık geri dönüş yoktu...

***********
Emily'nin Ağzından

Olanlar her dakika beynimde canlaniyodu ve ben yine ağlıyorum.Bilmiyorum ışte olan olmuştu ama kendimi sürtuk gibi hissediyodum.Önceden herkesden farkliydim.Şimdi ise kimseden bir farkım yok.Canım çok sikilmisti.Finn'nin evine gidebilirdim beni her zaman en iyi anlayan oydu biraz dertlesirdik bende nefes alırdım.

Kısa bir duş aldıktan sonra Dolabimdan kot sortumu beyaz bel üstü atletimi çıkarıp hızlı bir şekilde giydim.beyaz vanslarimida ayağıma geçirip saçlarımı kurulayip açık bıraktım.kalpli gozlugumu ve puskullu çantamı takip üzerime çiçekli bir salaş ceket aldım.toz pembe rujumu ve siyah rimelimi sürüp assagiya indim.Daisy beni görünce ilk önce suzdu daha sonra tek kaşını kaldırıp sorarcasina bana baktı.

-Iıı...Finn'e gidiyorum biraz konusucaz. Dediğimde kaşı indi ve

-Tmm gidince beni ararsin. taxiyle gelme Finn seni getirsin.Bir sorun olursa telefonum açık.Kendine dikkat et ara sokaklardan sapma seni seviyorum.

-Tamam tamam gidince seni ararim. Ara sokaklara da sapmam yemeğe yetisirim ben çıktım byy.dedim ve tam arkamı dönmüş kapıdan çıkarken

-Daisy...Finn'e soyluycek misin?

demesiyle
Durakladim
ve arkamı donup gözlerine baktım

-B-bilmiyorum...bilmiyorum Daisy herneyse çıktım.dedim ve kendimi Londra'nin soğuk havasına attım.

Hemen bir taksi çevirip yolu tarif ettim ve başımı cama yaslayip bir an önce oraya varmayı diledim.

*********

Taksiciye ücreti ödeyip taksiden indim.Kapıyı çaldım ve birinin açmasını bekledim.
Kapı açıldığında Finn kocaman bir şekilde gülümsedi ve sarıldık ayrildigimizda kapıyı kapattı ve
içeri geçtik.

********

Olanları Finn'e anlatmamistim eğer anlatirsam James'i oldurucegini tahmin edebiliyorum.Belki uzun bir sur sonra belkide hicbir zaman soylemiycektim.Su anki durumumuz şöyle Finn oturmuş bense başımı bacaklarına koyup uzanmistim.Finn saçlarımı okşayıp şarkı mirildanirken vücudum uyumak icin direnirken uyumamaya çalıştım.

*******

-Emily...Emily...Huhu...Prenses

Başımın dibinde birinin ismimi söylemesiyle bunun Finn olduğunu anladım.Onu umursamayarak uyumaya devam ettim.

-Hadi ama Emily sonra yine uyursun şimdi yemek yemen lazım dediğinde kafama dank etmişti.Ben Daisy'Ye yemeğe yetisicem diye söz vermistim ve su an uyuyorum.Tanrımm kafamı gomdugum yastiktan kaldırıp gözlerimi buyuttum.

-Off Finn...Daisy Daisy'yi unuttum ona so-
Sözümü kesti ve

-O işi hallettim Daisy'Ye yemeğe yetisemiyecegini ve seni bırakacağımi söyledim kabul etti. hemen şimdi kalkmazsan yemek yiyemezsin ufaklik dedi ve saçımı karıştırdı.

-Sensin ufaklık Ayrıca aynı yastayiz dedim ve yataktan kalktim.

Banyoda elimi yüzümü yıkayıp assagiya indim.Finn yemeğe başlamıştı bile yanına gittim ve yanağına sulu bir öpücük bıraktım.gulumsediginde karşısına oturdum ve bende hamburgerimi yemeye başladım.

-Yarın okul var mi Finn?

-Bilmem yoktur heralde.

-Ee yeni biri yok mu? Deeigimde kaslarını kaldırıp indirdi ve başını sağa sola sallayıp

-Sacmalama onlar sadece tek gecelikti dedi ve sırıttı.

-Buna bir son vermelisin dediğimde kahkaha attı ve

-Vazgecemiyorum napiyim meslek haline getirdim dedi ve göz kırptı.

-Sen bilirsin dedim ve yemegime devam ettim.

-Seni sormalı James'le aran nasil?

Dediğinde yemek bogazimda kaldı ve oksurmeye başladım.Finn önüme su uzattiginda içtim ve benden cevap bekleyen Finn'e açıklama yapmak icin bir yalan düşündüm.

********

Eve geldigimde hemen odama çıkıp üzerime salaş bir kazak ve tayt giydim saçlarımı yukarıdan topuz yapıp yatağın içine girdim.
Evet Finn'e James'ten ayrildigimi beraber olmadığını ve anlasamadigimizi söyledim.Daisy'nin aksine beni destekledi ve James'e küfür etmeye başladı.Sonra beni eve birakti.Su an çok uykum vardi.Aceba yarın neler olucakti.Gözlerim kapanmaya başladığında  kendimi zorlamadim ve gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Evvettttt Ben Geldim...

Yeni Bölümü Lütfen okuyup Yorumlayin!!!

SIZE IHTIYACIM VAR LUTFENNN BANA MESAJ ATABILIRSINIZ VEYA YORUMA YAZABILIRSINIZ

SIZI SEVIYORUMMMMMM!!!!

LOVE MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin