Kapitola 1

39 12 4
                                    

,, Meadowpaw přines mi prosím řebříček "mňoukla zrzavá léčitelka Polarsky a Meadowpaw ji poslušně podala svazek této rostlinky.,, Tak a tohle odnes Fullgrass na klíšťata, je to myší žluč" řekla Polarsky a Meadowpaw jí to poslušně nesla.

Když vešla do doupěte starších, který se nacházel ve skále ucítila povědomou vůňi. Meadowpaw slezla mírný svah, který vedl do tohoto doupěte. V podzemím doupěti bylo příjemné teplo a starším tam bylo dobře. Fullgrass zrovna spala a Riverheart si čistila hustý bílý kožíšek. Meadowpaw jí pozdravila kývnutím a mířila k Fullgrass. Želvovinová kočka ležela stočená do klubíčka. Meadowpaw k ní přišla a jemně do ní šťouchla tlapkou. Fullgrass zmrčela,, To se tady nemůže vyspat ani jedna  stará kočka? " Meadowpaw jí ignorovala a  přiložila žluč na místa s klíšťaty. Když vše vytáhla klíšťata zneškodnila a mířila zpět. Cestou k léčitelce je zastavila učednice Weaselpaw,, Jak tě to může bavit?" mňoukla ironicy a  znechuceně se podívala  na Meadowpawiné tlapky  od myší žluči. Meadowpaw protočila očima a bez komentáře odešla pryč. Weaselpaw za ní něco křikla, ale Meadowpaw jí neposlouchala. Jarní  větřík ji pročesával flekatou srst a ve vzduchu šlo cítit jaro. Období bezlistí již skončilo a začala opět hojnost. Meadowpaw došla do doupěte a odnesla zbytek myší žluči a na jarním sluníčku si umyla kožíšek. Několik válečníků se vraceli z lovu. Všichni ji pozdravili kývnutím hlavy a své úlovky položili na hromadu, která byla den ode dne větší. Tohohle všeho jsem se vzdala, mohla jsem lovit bojovat a hlídkovat, ale vzdala jsem se toho. Pomyslela si a chmurné myšlenky jí vrtaly hlavou již několik dní. Meadowpaw se oklepala, aby je sestřásla pryč a dále se vyhřívala. Slunce krásně svítilo a vše se zdálo být  dokonalé.

Meadowpaw již skoro usla, vtom se z velitelské skály ozvalo zavolání. Saphirrestar. Meadowpaw se neochotně zvedla a s Polarsky si sedla pod skálu. Kočky vylézaly jedna po druhé z doupat a usedaly ke skále. Až přišla i ta poslední začal velitel mluvit.,, Mám špatné zprávy " klan znejistěl a kočky si mezi sebou nervózně špitaly. Velitel si pozval i léčitelku, takže muselo jít o proroctví. Polarsky předstoupila.,, Starclan seslal věštbu. Není příliš veselá a klan čekají těžké časy." chvíli se odmlčela a do dialogu vstoupil velitel,, Budeme více lovit a hlídkovat, nevíme odkud nebezpečí příjde" Meadowpaw tušila, že velitel ví více, ale neřekl to. Bude to něco horší. Pomyslela si smutně.,, Nightsmoke. Mohu se spolehnout? "mňoukl velitel a upřel pohled na svou zástupkyni. Ta jen kývla na souhlas.,, Shromáždění je u konce" prohlásil Saphirrestar a seskočil spolu z Polarsky dolů a oba zmizeli v doupěti velitele.

Larchkit se převaloval ve školce ze strany na stranu a koukal přitom do hliněného stropu. Jeho adoptivní matka se sestrou byly na shromáždění, ale jej nevzali. Bál se tam také jít. Zase by se mi smály ostatní koťata. Larchkit se s povzdechem otočil na druhou stranu. Když chtěl vstanout někdo na něj skočil. Otočil hlavu a uviděl jeho sestřičku Cloudkit. Kousla ho do kožíšku a nadšeně skákala. Jej nikdy tyhle hry nebavily a nemělo cenu se bránit, protože jejich matka Cloudkit vždy  okřikne.,, Zase jsme vyhrála! "vypískla nadšeně Cloudkit a slezla z brášky,, Vyhraješ vždy, protože mě to nebaví a nebráním se" mňoukl Larchkit a oklepal se. Jeho mourovato bílá srst byla od prachu a tak se ještě několikrát olízl a vydal se hledat matku Snowfur. Ta seděla se Sunnystream a Cloudtail před vchodem od školky a o něčem vážně depatovaly. Kolem nich skotačily Cloudtailyny koťata Icekit a Shadowkit. Larchkit si uvědomil, že nemá cenu tam jít jelikož jej zase označí se zbabělce. Proto radši odešel k jejich pelíšku. Stočil se do klubíčka vedle Cloudkit a usnul...

Takže první kapča je tady a vím to, není nijak zvlášť zajímavá, ale potřebovala jsem vás seznámit s dějem a postavami. Ano, vidíte správně příběh bude z pohledu dvou postav. Příjde mi to zajímavější a dobrodružnější.
Jako druhou postavu jsme vybrala Larchkita, kvůli jeho povaze. Hledala jsem někoho bojázlivého a on a Nutpaw mi padli do oka. Nakonec jsem se rozhodla pro něj  kvůli věku a moc děkuju Leopardheart_CZ, že jej vymyslela. Taky se změní cover, ale momentálně apka kterou používám nefunguje. 👌
Mějte se pěkně a pozdravujte vaše kočičky a jiná zvířata!❤️🐈🐕
Ahůjky! ❤️

~Moony ~

Warriors cats : Tajemství VrahaKde žijí příběhy. Začni objevovat