la tristesse du diable

194 9 19
                                    

Lucifer dediler bana, kötülüğü anlatmak için. Halbuki, ışık ve güzelliği

anlatırdı Lucifer. Ben kötüyüm bu düzen için; ama değilim asla kötülük.

                                                                                             Ayetler Kitabı 1-2 ayetler

"Efendimiz, Tanrılar kurulu bugün toplanacak. Kararınızı iyice düşündünüz mü? Bugün neler yaşayacağımızı benden iyi tahmin ediyor olmalısınız. Eloha tüm Tanrıları ikna etmiş gibi görünüyor."

"Biliyorum Park Amon. Ama insanlarım benim için daha önemli. Sonucu umrumda değil."

"Her zaman ki gibi uzlaşmayacaksınız değil mi efendim? "

"Beni tanıyorsun Park."

"Evet efendim ama aynı zamanda sizin için endişeleniyorum da."

"O bana hiç bir şey yapamaz. Sadece elimden geleni yapacağım seçkinlerim için."

"Umarım öyle olur Efendim. "



Öyle olmayacak Amon. Bunu bende biliyorum. Ama en kötü olasılık bile durduramaz beni artık. Ben bilginin , merhametin , ışığın Tanrısıyım. Ben tüm evrenlerin umut ışığıyım . Ben Kim Lucifer'ım . Ve bilginin , ışığın kazanması için her şeyi yaparım her şeyi...


................................................................................................................................................................


"Sessizlik! Birazdan başlayacağız . "

"Hemen başlasana yaaa. Sanki sonucu değiştirecek bu . Kim Lucifer'dan bahsediyoruz. Ne olacak birden fikir mi değiştirecek?"

"Ah , öyle olsa iyi olur Min. Yoksa kendisinin de sonu iyi olmayacak. "

"Beni bu kadar düşünüyor muydun sen Eloha ? Duygulandım. Ya da şaka yaptım. Duyguların da Tanrısı olmama rağmen zerre bir duygu besleyemiyorum sana."

" Duygular mı ?... Güçlüsün, kudretlisin iyi hoş da buradan çıktıktan sonra bu saçmalıkları savunabilecek misin bakalım?"

"O zaman başlatıyorum. Konumuzun üstünden tekrar geçiyorum. Lucifer insanları kendi hakimiyetinde yaşatmak istiyor. Eloha ise aramızda bu yaratıkların bulunmasını istemiyor. Son kararı ise biz vereceğiz. Ama bundan önce kararında değişiklik yapan var mı?"

"......"

"Tahmin etmiştim. O zaman b-"

"BEN DEĞİŞTİRİYORUM!"

"E-eloha!"

"Evet evet ben. Neyse dinle beni Lucifer . Tek bir şartla izin veririm' insanlığına'.  O da benimle benim istediğim koşullarda savaşman koşulu ile. "

"Savaştan asla çekinmem seçkinlerim için Eloha. Pekii bunun sonucunda ne olacak? Varsayalım ki kazandın ki umutlanma hemen öyle bir şeyin olmasına izin vermem, benden ne isteyeceksin ?"

"İnsanlarınla iletişime geçeceğim. Onlara sanki senmişim gibi kitaplar göndereceğim. Ve göreceksin senin yarattığın insanların çoğu benim kölelerim olacak. Onlara her şeyi yasaklayacağım ve 'Bilgelik Tanrısının, Sorgulama Tanrısının ' insanları hiç sorgulamadan bana tapacaklar. Senden de nefret edecekler . "

"E-efendim bunu kabul edemey-"

"Kabul. Ama kazanırsam asla karışamazsın. Hiç bir şeye hiç bir şekilde."

"O zaman anlaştık."

"Evet ."

"Güzel. Beni çok hafife aldın Kim sana bunları ödeteceğim."





................................................................................................................................................................



"Burası neresi böyle?"

"Benim alanım. Burada savaşacağız. Ne oldu karanlık mı geldi hm? Ah bunu not aldım karanlığı sevmiyorsun. Bu yüzden karanlığın tanımı sen olacaksın' Sevgili Kim Lucifer.'"

"Ah Eloha seni tanımasam kötülüğün değil komedinin Tanrısı sanarım."

"Neyse kurallar çok basit. Buradan ilk çıkan kazanır. Çıkamayan ise burada kalır ve şartlarımızı yerine getirmek zorunda kalır."

"Pekii. Tanrısal güç kullanmak yasak değil mi ? Yani sormamam gerekir ama senden bunu da beklerim"

"Öyle bir kural koyduğumu hatırlamıyorum. Ne o yoksa güçlerimden mi korktun ?"

"Seni ve sikik güçlerini gülünç duruma düşürmek için sabırsızlanıyorum Eloha"

................................................................................................................................................................



"Cidden bu kadar mıydın Kim ? Seni akıllı zannederdim."

"Ne saçmalıyorsun ? Senden öndeyim kısacası yeneceğim seni. Bu kadar keyifli olmana şaşırıyorum"


İkisi de çok hızlıydı. Öyle ki diğer Tanrılar bile takip edemiyordu ikisini ama bir terslik olduğunu hepsi hissetmişti. Olmaması tuhaf olurdu zaten ne de olsa kaosun, dolandırıcılığın Tanrısı ile yarışıyordu Kim Lucifer. Bitiş çizgisine çok yaklaşmışlardı ki Eloha durup ters yöne doğru uçmaya başladı. Herkes ne olduğunu çözmeye çalışıyordu.


"Cidden sana yenileceğimi mi düşündün ? Karanlığa alışsan iyi olur . Elveda Lucifer . "


Bitiş çizgisi yok olmuştu.... Onun yerine koyu bir karanlık kaplamıştı her yeri... Eloha sanrı güçlerini kullanmış ve Lucifer'ı kandırmıştı . Lucifer ne olduğunu anlamaya çalışırken de Eloha çoktan kazanmıştı,, Ve insanlığın kaderi belli olmuştu. Lucifer artık karanlık demekti . Lucifer artık kötülük demekti . Lucifer artık nefret demekti,,










Selammm ! Wattpad'de uzun zamandır yoktum ama bu kurgum aklımdan asla çıkmadı o yüzden dönmeye karar verdim. Bu arada nasılısınızz ? Ben biraz hastayımm ama olur öylee,, kurgunun ilk bölümü biraz ana konudan uzak kaldı ama Kim Luicfer'ı biraz tanımak lazımdı . Umarım hoşunuza gitmiştirr



La tristesse du diableHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin