2

53 3 1
                                    

Selamm 2. Bölümle karşınızdayım sizce güzel gidiyor mu?




Ve sinirlerim çok bozulmuştu.

Sonucunun kötü olacağını bile bile kendimi tutamadım ve yanında duran bardağı kafasından aşağı döktüm...

EVET KAFASINDAN AŞAĞI SUYU DÖKTÜM

"Ne yaptığını sanıyosun"dedi sinirle.

Evet tom şuan çok sinirliydi beni öldürebilirdi ama umrumda değildi uyardığım da kalksaydı.

"Kalksaydın ben seni uyardım." ( cidden çok salağım) iç sesime katılıyordum.

Tom yerinden kalktı ve kolumu tuttu yemekhanenin dışına beni sürükleyerek çıkardı arkadan pansy' nin bağırışlarını duydum ama tom takmadı.

"Riddle kolumu bırak çok acıyor."

Tom bişe demedi ve bahçeye çıktık kolumu bıraktı ve ağaca itti sırtım ağaca çok sert çarpmıştı ve bi inleme çıktı.

"Ya psikopat mısın sen?!" Dedim cidden çok acımıştı.

Cevap vermedi kulağıma eğildi"Bi daha
Böyle bişe yapma"dedi ve gitti.Açıkçası korkmuştum ve bişe yapmadığına şaşırmıştım her neyse yorulmuştum ve yatakhaneye gittim yastığa kafamı koyar koymaz gözlerim kapandı.

Sabah üstümde bir ağırlıkla uyandım pansy üstüme atlamıştı🤦🏻‍♀️

"Pansyy! Salak mısın yaa!"

"Kızma senin suçun uyansaydın bu havada kafandan aşağı su mu dökseydim ?"

"Yok bu kalsın"dedim ikimizde güldük "Ilk ders kimin?"

"Prof. Snape'in"

" NEE!?" Bağırmıştım çünkü ilk günden cezaya kalmak istemiyordum " Ne kadar kaldı?"

"20 dakika,ben hazırım hadi sende hazırlan gidelim ceza almayalım ilk günden"

Banyoda giyinip çıktım.Ve kahvaltı yapmadan sınıfa koştuk açtım ama derse geç kaldığımız için kahvaltı yapmadık çok şükür prof. Snape daha gelmemişti. Kapıyı açınca herkes bize baktı yine istemediğim o gözlerle göz göze geldim Riddle'ın gözleriyle.Ve gözlerimi kaçırdım.

Pansy birden" HERKES ÖNÜNE DÖNSÜN" diye bağırınca irkildim ve pansy ile en arka sıraya oturduk. Draco önümüzde oturuyordu. Astoria diye bir kızla o kızdan cidden nefret ediyordum.
Tom'da çaprazımızda tek oturuyordu cidden çok asosyal biriydi herkes ondan korkuyordu normal bişe çünkü o bir "psikopat".

Draco arkasına döndü tam konuşacakken prof. Snape geldi.
"362. sayfayı açın" dedi

********

Ders bitti cidden çok sıkıcıydı.

"Nereye daldın"

Baktığımda pansy endişeli bi şekilde bakıyordu" endişelenicek bişe yok lanet dersten hiç bişe anlamadım onu düşünüyordum " dedim.

Pansy sırıttı "yani düşündüğün başka bişe yokmu"dedi ve pansy'nin koluna vurdum" ya salak mısın pansy?!"

Draco "Cidden soruyor musun"dedi ona baktım "bizi mi dinliyordun -,-" ( -,- = şüpheli bakış jsnxbskdn)

"Hayır daha yeni geldim" dedi.

Pansy"alındım gücendim beyfendi cidden salak mıyım" bu dediğine üçümüzde gülmeye başladık.

O sırada öğle yemeğini yiyorduk. Ve galiba çok sesli güldük Slytherin masasındaki herkes bize baktı Riddle hariç o sırada gülmemek için dudağımı ısırıyordum ve pansy'ninde farklı bi durumu yoktu.
Göz göze geldik ve yine kahkaha attık.

Çaprazımızda oturan Mike diye bi çocuk "bunda gülünücek bu kadar ne var" dedi cidden niye bu kadar güldük bende anlamamıştım. "Bu seni alakadar etmez" dedim. Ve yemeği bitirdik pansy" ben bahçeye çıkıcam geliyor musun ?" Dedi bende onayladım bahçeye çıktık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tom Riddle ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin