Ти відвернулася від хлопця і зловилася за голову. В цій ситуації була винна тільки ти, і ти це освідомлювала, але ти не жаліла, що це трапилося. В низу живота трохи не приємно тягнуло, але це ніщо порівняно з тим кайфом, який ти получила в ночі.
Ти відчула гаряче дихання на своїй шиї, повернувши голову ти побачила Чіміна, який всім тілом тиснувся до тебе.
Ч: доброго ранку сонечко) - сказав хлопець нереально ніжним та сонним голосом.
Т/і: доброго..
Ч: Малишка ти таке в ночі витворяла, а я думав ти мила і вихована дівчинка)
Т/і: ти зараз получиш
Ч: ти така мила коли соромишся) - Пак повернув тебе до себе і міцно обняв, ти ж втикнулася головою йому в груди - ти не голодна? Давай поснідаємо?
Т/і: давай) тільки мені потрібно в душ
Ч: ми можемо прийняти його разом😏
Т/і: НЕ МОЖЕМО!
Ч: пхпхпх гаразд, ти ще полежи а я іду в душ, ти підеш після мене - Чімін чмокнов тебе в лоба і пішов в душ.
Після Чіміна ти прийняла душ, і вділа його худі, яке він дав тобі коли вийшов з душу.
Спустившись на кухню підходиш до хлопця, який стояв біля плити, обнімаєш його ззаді.
Ч: Малишка ти вже закінчила ?
Т/і: так
Ч: чудово сніданок теж готовий - він повернувся до тебе лицем і втягнув тебе в ніжний поцілунок.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Контракт Компаній [ЗАКІНЧЕНО]
FanfictionЦе мій перший фанфік🖤✨ Надіюся вам сподобається)🤍✨ [ЗАКІНЧЕНО]