~20~

452 31 2
                                    

Зайшовши в середину в ніс вдарив запах алкоголю, а в вуха гучна музика під яку танцювали уже підвипивші люди. Ви з СуА відразу направилися до барної стійки. Поки СуА замовляла багато коктейлів ти склала руки на барній стійці і положила на них голову.
Під кінець вечора ви уже були п'яні в хлам.

***

Прокидаєшся з ранку відчуваючи чужі руки на талії. Заглянувши під ковдру ти офігіла ти була повністю гола. Ти боялася повернути голову назад. Все таки повертаєш і бачеш перед собою Чіміна. В нього було таке миле лице, що ти не могла відірвати погляд.  Потрохи ти почала згадувати моменти вчорашнього вечора.

Flashback

Ти танцюєш в центрі танспола, кругом тебе було багато чоловіків. Неочікувано тебе ловлять за зап'ястя і тягнуть на вихід. Це був Чімін.
Т/і: ей ти шо робиш, а ну відпусти мене, і взагалі вали до тої шлюхи - вирвала свою руку з міцної руки Пака коли ви вже були біля його машини.
Пак прижав тебе до машини дивлячись в твої голубі очі. В його очах виднілася злість та ревність. Він впився ніжним поцілунком в твої губи. В цей поцілунок він вклав всю душу точно так само як і ти. Потроху поцілунок почав переростати в більш гарячий. Ти почала ростібувати гудзики на сорочці Чіміна, він перехватиш твою руку і прошепотів тобі на вухо.
Ч: Малишка.. не тут - сказав хлопець тяжко дихаючи.
Т/і: нуууу Чім ти мене вже бісиш, знаєш як я розвалилася коли побачила біля тебе цю обскубану курку? - ти була настільки п'яна, що не освідомлювала що робиш. Чімін мовча слухав твою розповідь - я хотіла прибити її на місці, але не могла. Ти чортовий Пак Чімін влюбив мене в себе!! Як тобі взагалі це вийшло?! - ледве стоячи на ногах говорила ти .
Чімін посадив тебе в машину і ви поїхали до нього до дому. Як тільки ви приїхали Чімін взяв тебе на руки і поніс в свою кімнату. Положивши тебе на ліжко Чімін ліг біля тебе. Ти сіла Чіміновий пах і почала йорзати на ньому.
Ч: Т/і? Ти що робиш? - він був в шоці від твоїх дій
Т/і: папочка я хочу тебе - умоляющим поглядом дивилася ти на нього.
Чімін зняв тебе з себе і навиз над тобою.
Ч: ти п'яна! І завтра будеш жаліла, тому просто лягай спати - Чімін хотів знову вернутися на своє місце, але ти не дозволила йому це зробити.

The and flashback

Контракт Компаній [ЗАКІНЧЕНО]Where stories live. Discover now