Pieck nefes nefese uzandığı yerden doğrulmaya çalıştı. Ama çok zordu daracık yerde üçü de sıkışmıştı.
Birisi aniden cama kafasını yapıştırdı ve cama vurmaya başladı. Yelena kafasını kaldırıp baktı:
-"Levi?!"
Hızlıca toparlanıp arabanın içinden dışarıya çıktılar. Levi tek ayağı üstünde durmuş ve dilini ağzının içinde tutamadığı için sürekli dışarıda tutuyordu.
Pieck:
-"Kaptan Levi sizin burada ne işiniz var? Evde dinleniyo olmalıydınız."dedi.
Levi tek ayağı üstünde dönmeye başladı. Aynı zamanda hem dönüyor hem de çığlık atıyordu.
Hange kendini daha fazla tutamadı ve kahkaya atmaya başladı.
-"Siz hepiniz s2s eyliyorsunuz ama ben yapamıyorum. Benim biricik kaslı kocam toprak altında!"diye bağırdı Levi.
Uzaktan kırmızı atkı takmış bir kişi sırtında tekerlekli sandalyeyle onlara doğru koşuyordu. Yanlarına geldiğinde:
-"Levi!? Tekerlekli sandalyeni getirdim."dedi.
-"Mikasa, tekerlekli sandalyeyi sırtında taşımana gerek yok. Biliyorsun değil mi?"dedi Hange.
Mikasa 2 dakika boyunca sessizce düşündükten sonra geçiştirmek amacıyla aşağı yukarı kafasını salladı.
Pieck havada bulunan kokudan rahatsız olmuştu. Dayanamadı ve Mikasa'ya doğru yaklaştı ve onu kokladı:
-"Ewww Mikasa!!!"dedi. Mikasa bakışlarını Pieck'e çevirdi:
-"Ne oluyor?"
-"Atkın çok kötü kokuyor."
Mikasa kendini yere attı ve ağlamaya başladı. Hange, Mikasa'nın ağlamasını durdurmak için saçından bir tel kopardı ve verdi. Mikasa'nın ağzını açtı ve saçını zorla yedirdi.
-"Mikasa çok şanslısın, Hange'nin saçını yedin!!"dedi Yelena.
Levi giydiği hizmetçi elbisesinin etek kısmını kaldırdı ve poposuna şaplak atmaya başladı. Daha sonra da bayıldı ve yere düştü. Mikasa yattığı yerden kalktı ve onu tekerlekli sandalyeye oturttu.
Tekerlekli sandalyeyi sırtına aldı ve onlardan uzaklaşan Mikasa'nın arkasından üçü de el salladı.
Pieck saate baktı ve işe geç kaldığını görünce hemen asklarını öptü ve koşarak dildo istasyonuna doğru yola çıktı.
Gelen pembe dildo şeklindeki trene bindi ve iş yerine doğru gitti. İşe geldiğinde Reiner onu selamladı:
-"Merhabalar Efendim. Armin Hazretleri sizi bekliyor."dedi. Pieck odasına girdi ve koltuğuna oturdu.
Armin:
-"Yarım saattir burada bekliyorum! Neredesin?"dedi.
-"Buraya her zaman kafanıza göre gelemezsiniz!"dedi Pieck.
Armin elini ağzına götürdü ve:
-"Beni sinirlendirme ıssırırım bak."dedi. Pieck bu davranışa anlam veremedi. Armin hala eli ağzında konuşmaya çalıştı:
-"Sana Vibratör Şirketini kapatmanı söyledim ama beni dinlemedin!"dedi.
Pieck daha fazla dayanamadı masasının altında duran gizli beyzbol sopasını çıkardı ve Armin'e vurdu. Armin yavaş ve dramatik şekilde yere düştü:
-"Düşüyorum..."dedi ve yere düştü. Kafasından akan kanla birlikte...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Is War- Hanji× Yelena× Pieck
General FictionFetişlerin sarpa sardığı bir dünyada Hanji, Yelena ve Pieck ne tür şeyler yapacaktı. Armin'in bu dünyaya açtığı savaş nasıl sona erecekti.