-"Acımıyor değil mi?"
Levi kafasını arkasına çevirdi ve kafasını sağa sola çevirdi. Zeke ileri geri gitmeye devam ediyordu.
"-Hızlan!"
Zeke hızlı bir şekilde masaj yapmaya devam etti. Masaj bittikten hemen sonra Levi, Zeke'nin kocağına çıktı.
Zeke şaşkınlıkla:
-"Ne yapıyorsun?"dedi.
Levi cevap vermeden boynunu öpmeye başlamıştı. Zeke ise anında ışın kılıcını ortaya çıkarmıştı.
Levi ışın kılıcını eline alarak güzel bir muamele yaptı...
Zeke, Levi'ın poposuna bir şaplak attı ve onu ters çevirip s2meye başladı. Levi'ın inlemesi Zeke'yi daha da çok hızlandırıyordu ancak duyduğu o isim onu sinirlendirmeye yetmişti.
-"Erwin..." Levi inleyerek ölü eşinin ismini söylemişti.
Zeke hemen ışın kılıcını geri aldı ve yataktan kalktı. Yerde duran ceketini aldı, evden koşarak çıktı.
Levi ise yatakta ağlayarak uzanıyordu. Yatağın yanında duran çekmeceyi açtı, Erwin'in yıllardır yıkanmayan iç çamaşırını çıkardı ve koklayarak masturbasyon yaptı.
Zeke kendini Pieck'ın vibratör şirketinin önünde bulmayı beklemiyordu ama oradaydı işte.
Pieck çalan kapıyla vibratörlerlerini kapamaya çalıştı. Zeke odaya girdiğinde ağlamaya başladı ve kendini yere attı.
-"AHHH LEVI PIPI."diyerek bağırıyordu. Pieck korkarak yerde yatan adama yaklaştı:
-"İyi misin?!"dedi.
Zeke kafasını kaldırdı:
-"S2s eyleyelim mi?"
Pieck yerde yatan adamın karnına hızlıca bir tekme attı:
-"E*KEKLERLE YATMIYORUM!!"dedi.
Zeke:
-"Düşene bir tekme de sen vur."diyerek yerden kalktı. Karnını tutarak odadan çıktı.
Kapıda Yelena ve Hanji ile karşılaşmıştı.
-"Neler oluyor?" Yelena tek kaşını kaldırmış bir şekilde Zeke'ye bakıyordu. Kendini çok kısa ve ezik hisseden Zeke baskıya daha fazla dayanamadı ve çığlık çığlığa oradan uzaklaştı.
Hanji koşarak Pieck ile sarıldı. Yelena ise kendini koltuğa atmıştı. Pieck ve Hanji hemen öpüşmeye ordan da daha fazla ilerleterek s2se doğru yol almışlardı ki Yelena onları durdurdu:
-"Hanji buraya neden geldiğimizi unutmadın değil mi?"
Hanji kafasını Pieck'ın bacak arasından çekti ve olumsuzca kafasını çıkardı.
Hanji geri çekildi ve Yelena'nın yanına oturdu.
Pieck:
-"Çok korkuyorum. Kötü bir şey mi oldu?"
Yelena cebinden bir kutu çıkardı. İkisi de ayağa kalktı, Pieck'ın yanına geldiler ve ona sarıldılar. Daha sonra diz çöktüler. Yelena kutuyu açtığında içinde vajina şeklinde bir yüzük vardı.
-"EVEEET."diyerek bağırdı, Pieck.
Yelena olumsuzca kafasını salladı:
-"Maalesef bu bir evlilik teklifi değil."
Hanji devam etti:
-"Bu bir ayrılık teklifi..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Is War- Hanji× Yelena× Pieck
General FictionFetişlerin sarpa sardığı bir dünyada Hanji, Yelena ve Pieck ne tür şeyler yapacaktı. Armin'in bu dünyaya açtığı savaş nasıl sona erecekti.