Dream smp de şu ana kadar olan arclardan en çok hangisini seviyorsunuz?
Ben pogtopia vs manberg' ü ve Tommy nin sürüldüğü kısmı seviyorum.
Tabii sadece bu kadar değil, şu ana kadar
Olan bütün kısımlarda çok eğlendim :D
En sevdiğim sezon 2 ama :DYakında dream smp 1 yılına giriyor ve bu kadar zaman geçmesi demek yakın zamanda final yapacak demek :'(
Ağlayacak gibi oluyorum ehuehuehu
ಥ╭╮ಥAma CC lerin roleplay yapmayı bırakacaklarına inanmıyorum. En azından hepsinin bırakacağına.
Wilbur ve Niki gibi bazılarının zaten rp yapmaktan zevk aldıklarını biliyoruz. Ayrıca dream smp den önce de Smp earth vardı :D Bundan sonra da rp serverları olacak.Her ne kadar kan, göz yaşı, ebeveyn figürleri ve tramvatize olmuş çocuklar olayları ilginç yapsa da uwnejdjje ben şahsen mcyt izlemeye bunlar olmasa da devam etmeyi düşünüyorum.
Sizin düşünceleriniz neler? Sona yaklaştığımız için üzgün müsünüz :')?
Birde :D bu kitabın amacı daha önce de belirttiğim gibi sırf sevdiğim şeyler hakkında konuşacak birilerini bulmaktı. Eğer sizde dream smp hakkında sohbet etmek isterseniz bana dm yazmaktan lütfen çekinmeyin. ( ╹▽╹ )
Anlamıyorsunuz çok yalnızım ಥ_ಥ
Arkadaşlarıma techno diyorum "kim?" diyolar ಥ_ಥ. Streamde olan bir şeyi anlatayım diyorum 50 saat açıklama yapmak zorunda kalıyorum ಥ_ಥ geçen gün durumuma karlnapity meme i attım arkadaşım "aaa aldatmış mı?" Dedi.
Acı çekiyorum ಥ_ಥEkkekeke şaka bir yana gerçekten konuşmaktan memnuniyet duyarım :D
Okuduğunuz için tekrar teşekkür ederim.
Ve son olarak #technosupport U-U
(Eğer daha fazla Twitter a girersem bir sonraki bölüm tamamen benim Techno'ya hayranlığım hakkında olacak kdkdke)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream smp Sohbet
Randomne yazacağımı bende bilmiyorum sadece dream smp hakkında konuşmaya ihtiyacım var ;-; gelip bir şeyler anlatmaktan çekinmeyin :)