1.Tu și Yoongi sunteți în luna de miere, dar el continuă să lucreze și să te ignore, ceea ce te supără cam mult
Y/n: Yoongi ya, nu ești obosit? Lucrezi de ore întregi.
YG: Huh? Dă-mi încă o oră. Trebuie să fac asta până astăzi.
Y/N: Ugh, bineA doua zi dimineață Se trezește și constată că nu dormi lângă el
YG: Rahat, ce oră este? Unde este ea?2.Ploua. El caută în jurul vilei, totuși încă nu există niciun semn de tine. Și asta îl îngrijorează. El încearcă să te sune pe numărul, dar merge direct la mesageria vocală.
YG: Trebuie să fie supărată pe mine pentru că a ignorat-o Omg, dacă a plecat? Aleargă la parcare pentru a afla dacă mașina ta este încă acolo. Spre ușurarea lui, te vede mergând spre el cu niste plase de alimente în mâini.
Y/n: Oh, ești treaz. Ai nevoie de ceva de la mașină?
YG: Nu. M-am gândit - Nu contează. Lasă-mă să te ajut cu asta.3.-Trebuie să mă descurc cu ea.
Se gândește la sine în timp ce te ajută să despachetezi alimentele.
YG: Ai cumpărat asta?
Y/n: Haha da, pentru că arăți drăguț în imagine. Acum mută, trebuie să pregătesc micul dejun.
YG: Doar stai și relaxează-te. Voi găti eu
Y/n: Dar-
YG: Du-te. Te sun când am terminat.
Y/n: Ei bine, atunci
„Trebuie să gătesc ceva special pentru ea.” Mormăie în timp ce feliază legumele
4.Y/n: Woah ai gătit pentru o sărbătoare! Hai sa mancam!
YG: Stai, lasă-mă să încerc mai întâi să mă asigur că au un gust bun, hmmm sunt ok
Y/n: Da, hai să mâncam!
YG: Este ok? Îți place?
Y/n: Em hm ..e bună6.După micul dejun, aranjați un proiect de lemn.
YG: Ce fac cu asta?Y/N: Poți face orice vrei, un castron, o farfurie, orice.
30 de minute mai târzi
YG: Am terminat.
Y/n: Ce ai făcut? Bețișoare ?!
YG: Da, uite. Au o formă perfectă, așa că pot alege rapid carnea când mănânc cu membrii.Y/n: ow-kay...
YG: Ce? Am făcut ceva util și practic, nu
Y/n: Corect .. Dar nu asta propuneam
YG: M-am încurcat, nu-i așa?
Y/n: Nu, nu, nu! te rog nu crede asta7.Y/n: Să facem ceva ce îți place. Uhm .. ce zici de jocuri pe computer?
YG: Sigur! Sunt destul de bun la asta.S-o facem. 15 minute mai târziu
Y/n: Omg am câștigat! Cum sa întâmplat asta?
YG: "respir adânc neîncrezător*y/n: Îmi pare rău
YG: Woah, nu-mi vine să cred că m-ai bătut. Mă căsătoresc cu persoana potrivită, eY/n: Ești sarcastic
YG: Nu! Bineînțeles că nu! Am vrut să spun!
Y/n: Da ok ..
YG: * gânește-te la sine* Rahat Cred că am încurcat din nou.(Nu pot pune gif la asta off)
CITEȘTI
bts react 2020
Action✍???? ℝ??????????? ??... ✍? această carte nu sunt pe fapte reale,sunt doar ideii ,așa că mă puteți susține oricând, mulțumesc!?