-Jin (Kim Seokjin)
- Își va înfășura brațele în jurul taliei tale și când va simți că ai dispărut, se va trezi instantaneu căutându-te.
- Ce faci prințesă acolo jos? El a intrebat.
-Am căzut din pat ai spus cu o față furioasă, dar drăguță.
-Întoarce-te aici, prințesă, mă voi asigura că nu se va mai întâmpla a spus el, ajutându-te să te întorci înapoi. Apoi, voi doi vă alințați pentru restul nopții.-RM (Kim Namjoon)
El s-ar confrunta cu cealaltă direcție, dar ar putea simți ca nu mai esti în spatele lui. Așadar, atunci când cazi din pat și nu te-a putut simți, se va trezi imediat. Se uită peste marginea și te-ar vedea jos
- Ce faci acolo jos? A spus râzând obosit.
-Mă simt bine, dar nu e amuzant te râzi din râsul lui.
-Esti drăguță, întoarce-te în pat, mă voi asigura că poți dormi fără să fii întreruptă, a spus el, dându-ți mâna.-Suga (Min Yoongi)
-Când cazi din pat Yoongi nu ar simnți ca el doarme bustean așa că trebuie să te întorci în pat sigură-Jimin (Park Jimin)
- Jimin se întoarce să te îmbrățișeze, dar nu te simte lângă el, așa că se trezește imediat să te găsească. Când te vede pe podea, ttu dormind. Așa că te ridică cât de blând poate să te pună în pat în brațe lui-Jungkook (Jeon Jeongukk)
- El te-ar auzi căzând așa că se trezește imediat. El te întreabă dacă ești bine îți spune să te întorci în pat și se asigură că ești aproape de corpul lui, astfel încât să nu mai cazi.-J-Hope (Jung Hoseok)
Hobi s-ar trezi și ar fi alături de tine la fel de repede ca un fulger care îți pune o mulțime de întrebări înainte de a putea răspunde așa.
-Ești în regulă? Ai nevoie de ceva? Ești rănit? El este îngrijorat și foarte panicat. Modul în care îl oprești să pună întrebări a fost
-Hobi, sunt ok de aceea te iubesc. Apoi îl îmbrățișezi”
Apoi te duci și tu la culcare și el te îmbrățișează toată noaptea pentru a nu cădea din nou.-V (Kim Taehyung)
- El a auzit o bubuitură și s-a trezit, dar și-a luat timp să proceseze ceea ce tocmai se întâmplă, dar apoi se întreabă ce s-a întâmplat și te întreabă dacă ești bine, atunci te ajută să te ridici și să te întorci în pat. Atunci el te îmbrățișează ca să nu mai cazi din patDacă am scris greșit sorry ,îmi pare rău că am fost așa neactiva dar voi posta mai des de acum,liceul asta mi-a mâncat zilele astea și de asta nu am mai postat pe wattpad, îmi pare rău,sper sa va placă capitolul ༼ つ ◕◡◕ ༽つ
CITEȘTI
bts react 2020
Ação✍???? ℝ??????????? ??... ✍? această carte nu sunt pe fapte reale,sunt doar ideii ,așa că mă puteți susține oricând, mulțumesc!?