3:☆sEtE dE sAngE☆

48 1 0
                                    


Atentie in capitolul asta s-ar putea, desi extrem de cringe, sa existe smut. V-am avertizat.

"Am uitat sa ma prezint, cat de nepoliticos.. poti sa imi spui Marius, chiar daca acesta nu este numele meu adevarat.."

Fara nici o atentionare, se apleaca spre gatul tau dezvaluindu-și caninii neobisnuit de lungi si ascutiti, si ti  infige in gat. Simti o durere imensa impreuna cu o senzatie de ameteala datorita pierderii de sange.

"Bea asta"

Marius isi taie mana. Un sange de culoare inchisa iese din mana lui.

Ezitand, ii lingi rana acoperita de sange, inghitind-ui lichidul vascos.

Aceasta fapta are o urmare cumva interesanta, datorita senzatiei ciudate care s-a cuprins in tot corpul tau, deodata, simteai o sete disperata de sange, doar ca aceasta senzatia nu a durat mult, pana cand sa lesini.
Baiatul te-a sarutat inca odata, plecand din camera incet.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Te trezesti in acelasi loc, amintirile de ieri ti se revarsa in minte, simtindu-te si mai stresata.

"Uite cine s-a trezit!"

Marius intra pe usa cu un sac mare si negru, avand ceva in el.

Inima ta a inceput sa pulseze din ce in ce mai tare in timp ce simteai mirosul de sange venind din acel sac. Erai disperata dupa continutul sacului deodata.

"Vad ca ti-e foame..ei bine, de ce sa mai astept."

El lasa sacul langa tine, lasandu-te pe tine sa ii vezi continutul. Disperata, ai desfacut sfoara care lega sacul, era un cadavru. Mai precis cadavrul prietenei tale cele mai bune. Ignorand asta, ai inceput sa sugi cu mare sete din sangele ei pana cand setea ta s-a domolit.

Atunci cand ai revenit aproape de normalitate, ai realizat ce ai facut. Ai inceput sa tremuri, si incepeai sa te simti speriata de propria persoana.

"Ai un pic de sange cam peste tot pe fata ta~" A inceput sa rada.

"stai calma, ti-l rezolv eu"

S-a apropriat de tine, te-a ridicat incet de barbie si a inceput sa iti linga sangele de pe fata incet.

Ai incremenit, nici macar nu aveai tupeul sa ridici o mana si sa il opresti, erai prea speriata de el.

"Mi-ai baut sangele, asta inseamna ca imi apartii, ai inteles?"

"D-da.."

"Ce fata buna esti..stii, fetele bune merita sa fie premiate~"

Fara sa mai spuna altceva, iti deschide lacatul de la lanturi si incepe sa iti dea jos hainele.

"Atata timp cat o sa urmezi tot ce iti spun eu, nu o sa fii ranita.."

Speriata, accepti faptul ca nu mai e nici o speranta din a iesi, si i te opui lui, care este cel mai rau lucru care se poate intampla?

-----------------------------------------------------------------------------------------  

Dupa ce te lasa numai in sutien si chiloti, incepe sa se dezbrace si el.

"Nu pot sa iti spun de cat de multe ori mi-am dorit sa vad mai in detaliu corpul tau frumos.." spune el in timp ce isi da jos tricoul, lasand la iveala un abdomen perfect.

                                                                                                                                                                                                     "Nu pot sa cred ca o sa am sansa asta minunata de a experimenta cu el~" isi da jos toate hainele, si cand spun toate, ma refer la toate.

Vine inspre tine, punandu-te la perete.

"E prima oara?"

Tu, putin rusinata, raspunzi

"Da.."

Baiatul zambeste, sarutandu-te.

"O sa incerc sa fiu mai bland pentru prima oara, promit"

Te simti cumva usurata. Stai, de ce te simti usurata, ai fost rapita se un psihopat si tu nu ai nimic in potriva daca o tragi cu el? Alungi gandurile astea. Poate nu este atat de rau..

Marian iti da jos chiloti, te uiti rusinata la el, incercand sa nu te acoperi. Baiatul deschide un pachet cu un prezervativ, tragandu-sil pe organul genital.El de urca pe tine, punand-o in a ta, si incepe sa impinga usor. Tu te abtii din a nu scoate vreun sunet, dar el chiceste tentativa ta.

"E in- ughh- regula"

Tu avand incredere, incepi sa dai drumul vocii tale.

El arata foarte incantat de ce aude.

"Te simti bine?"

Tu doar dai din cap neputand sa spui nimic. Baiatul se apleaca spre gura ta, sarutandu-te cu pasiune.

Ii simteai limba patruzand peste tot prin gura ta, ai acceptat sarutul, tinandu-te de ceafa lui cu ambele maini, sarutand inapoi.

In timp ce va sarutati, i-o simteai pe a lui intrand si iesind din corpul tau, provocand un lichid sa iasa din a ta. El, observand, lasa sarutul si se apleaca spre acel lichid, lingand-ul.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Dupa 15 de minute lungi, va-ti oprit, Baiatul s-a aplecat, sarutandu-te inca odata.





Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 27, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O poveste cringe pe care am scris-o la mistoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum