Čauky všichni! Toto je part 1. Mojí úplně první knížky. Jsem začátečník takže doufám že se vám knížka bude líbit! Užijte si zbytek dne papa~
-------------------------------------------------------{Pohled George}
Probudil jsem se a hned se podíval na mobil. Bylo přesně 9:30. Šel jsem do kuchyně udělat si snídani. Skoro nic tady nebylo tak jediné po čem jsem sáhl byli lupínky s mlékem, samozřejmě jsem dal první lupínky až pak mléko. Udělal jsem si teda jídlo a sedl jsem si ke stolu a jedl svou snídani, měl jsem tolik myšlenek v hlavě. Hlavně Dreama, měl jsem tolik otázek a myšlenek skoro jsem to jídlo ani nesnědl jak moc jsem přemýšlel bohužel nebo spíše naštěstí mě z mých myšlenek vyrušilo vyzvánění mobilu. Podle toho vyzvánění jsem hned poznal kdo to je. Byl to Dream.
G:"Ano?"
D:"dobré ráno šípková Růženka už je vzhůru?"
Usmál jsem když jsem slyšel jeho nádherný hlas hned takhle po ránu ale naopak jsem byl trochu naštvaný protože ví že nenávidím když mi říká "Šípková Růženka".
G:"ty jsi idiot Clayi"
D:"taky tě mám rád, každopádně nejdeš hrát Minecraft?"
G:"ugh teď jsem se probudil ale okay tak počkej jdu si zapnout discord a zavolám ti tam"
D:"Okay tak zatím papa Šípková Růženko"
G:"haha moc vtipný, čau"
Zavěsil jsem a šel zapnout discord a zavolal mu. Hráli jsme asi hodinu a pak mě napadlo že by jsme mohli zapnout stream. Zeptal jsem se teda Dreama jestli nechce streamovat a on souhlasil, takže jsem to nakonec zapnul a pozdravil jsem fanoušky "Ahoj chate jak se dneska máte?, Já se mám taky dobře!! Dneska si půjdeme zahrát Minecraft s Dreamem". Dream pozdravil můj chat a šli jsme hrát. Chat spamoval miliony zpráv když jsme hráli a hlavně shipovali mě a Dreama. My už jsme si na to zvykli nebo spíše Dream, mně to bylo trochu nepříjemné jelikož už celkem dlouho přemýšlím jen nad ním. "znamená to něco?" "Miluju ho?" "Ne to nemůžu to ne" tyhle otázky a myšlenky jsem měl v hlavě furt. Streamovali jsme strašně dlouho a už jsem neměl náladu streamovat tak jsem to pomalu ukončil, rozloučil se s chatem a vypl to. Dreamovi na discordu jsem řekl že jsem unavený a že si půjdu lehnout. Samozřejmě že to byla lež. Dream to pochopil a vypl jsem to, skočil jsem do postele a začal přemýšlet jestli k němu teda něco cítím. Přemýšlel jsem do té doby než jsem usnul.Ahoj! Omlouvám se že tahle kapitola byla celkem nudná ale stoprocentně budou i lepší! Doufám že se vám alespoň trochu líbila. Možná dneska stihnu ještě jednu ale nic neslibuju. Tak se zatím mějte a ahoj!~
----------------------------------------------------------
ČTEŠ
don't leave me...
FanfictionZnámý britský streamer GeorgeNotFound se zamiluje do svého nejlepšího kamaráda a taktéž streamera Dreama známý jako DreamWasTaken. George si nechce přiznat že se zamiloval právě do Dreama ale pak svou snahu na to zapomenout ztratil a přiznal si to...