Bölümde bayağı bir yeri değiştirdim. Önceden okuyanlar bir daha bakarsa iyi olur sanırım. İyi okumalar.
7 ay sonra
"Roy kalk artık, saat 12.30"
Kızıl saçlı adam gözlerini zorlukla açarak karşısında duran gecelikli kadına bir süre baktı. Sağına dönerek yüzüne gelen ve onu rahatsız eden güneş ışığından kaçtı. Bunun üzerine esmer kadın yatağa gelerek elini adamın yüzüne koydu. Kaşlarını çatıp kızılı harekete geçirecek kadar sert bir ifadeyle baktı.
"Tamam, tamam. Kalkıyorum."
Kadın ayağa kalktı ve odadan çıkarken sabahlığını üstüne geçirdi. "Bugün Joe'nun yanına gidecektin. Hatırlatmamı istemiştin. "
"Teşekkür ederim. Şimdi çıkıyorum. " genç adam bir süre karşılık alamayınca tekrar seslendi. "Jade, beni duydun mu?"
"Duydum hayatım."
Genç adam uyuşuk adımlarla dolaba ilerledi. Siyah bir pantolon ve tişört giydikten sonra banyoya ilerledi. Aynadaki aksine bakmaktan nefret ediyordu çünkü uyuşturucunun etkisiyle kendine zarar verebiliyordu, zaten o zehrin verdiği etkiler de vardı. Gözlerinin altı mosmordu, ten rengi tamamiyle solmuştu, saçları dökülüyordu. Hasta gibiydi. Ama onun daha pişman olduğu birşey vardı;Jade 'i de bu bataklığın içine çekmişti, onu kendinden daha beter hale sokmuştu. Kadının kemikleri sayılacak hale gelmişti o yüzden artık bol giyinmeye özen gösteriyordu, makyajını daha fazla yapıyordu.
İşini bitirdikten sonra mutfağa ilerledi. Genç kadına arkadan yaklaşıp kollarını sıkıca beline sardı ve kendine çekti. Boynuna küçük öpücükler kondurduktan sonra ayrıldı.
"İşim kısa sürer. En fazla bir saate buradayım."
"Bu kadar neşeyle ne almaya gidiyorsun kim bilir..."
Kızıl, şapkasını taktı ve lüks residanstan çıkmak için asansöre bindi. Sessizlik vardı, sadece sessizlik. Ama bu bile gürültü yapıyordu. Bu baş ağrıtan sessizlikten kaçmak için gidiyordu. Her yere gidiyordu, yani bir bağımlının gidebileceği tüm gürültülü yerlere. Mesela yasa dışı dövüşler, yine yasadışı olan barlar, zindanlar...
Cebindeki telefonun titremesiyle elini yavaşça hareket ettirdi. Ekranda gözüken bir ton bildirimden yalnızca bakmak istediğine bastı. Mesajdaki tüm kelimeleri büyük bir özenle okudu.
Gönderen:Oliver
Evlat, iyi olduğundan emin değilim. En yakın zamanda yüzünü görmek istiyorum.Roy bıkkın bir tavırla kafasını geriye attı ve ne yazacağını düşünmeye başladı. O sırada asansörden inme zamanı gelmişti. Adım atarken başının döndüğünü hissettiğinde dengesini korumak için kollarını biraz iki yana açtı ve bekledi. 'bu hiç iyi değil' diye geçirdi içinden.
Daha iyi olduğuna karar verdiğinde normal şekilde yürümeye devam etti, mesaj yazmak için iki baş parmağı ekranda gezmeye başladı.
Gönderilen :Oliver
Ben iyiyim Oli, yalnızca biliyorsun Jade var. Onunla vakit geçirmek istiyorum. Ama en yakın zamanda eve gelip seni de Dinah 'yı da göreceğim adamım. Connor' ı ve Olivia 'yı çok özledim. Onları öp benim yerime. Emiko ve Cynthia' ya selamlarımı ilet. Görüşürüz.'uzun bir mesaj oldu' dedi içinden ve yoluna devam etti, daha hızlı adımlarla. Buluşacakları sokağa her yaklaştığında kalbi biraz daha hızlı atmaya başlıyordu. O maddenin damarlarında dolaşmasını deli gibi arzuluyordu. Dünyadan, gerçeklikten kopup baş dönmeleriyle geçen uzun zamanı istiyordu. Sabah uyandığında tüm vücudunu saracak olan ağrıyı istiyordu.
'Son 3 blok kaldı. Sonra geri gideceksin ve Jade ile birlikte kafayı bulacaksın.'
Hızlı adımların sonunda ıssız ve dar sokakların birine gelmişti işte. Joe elinde siyah bir poşetle beklerken, ayağıyla taşları iteleyerek oyalanıyordu. Roy'un dudağında beliren gülümseme ona ne kadar aç olduğunu belli etmeye yeterdi.
"Hey Joe!" Roy adamın yanına gitti.
"Çabuk al şunu, gitmem lazım patron seninkinin barı ele geçirdi." Joe sağ eliyle siyah poşeti uzattı, Roy da aynı şekilde hayalinin parasını verdi.
"Neler oluyor?"
"Büyük patron, Ray. Star*'ı ele geçirdi. Tüm suçlular - o barda bulunan suçlular- ve çalışanlar artık onun hizmetinde. Dostum işler karışacak."
"Oraya gidip bakmam lazım."
"Hayır Roy. Başın belaya girer. Sen istediğini aldın, artık oraya gitme. Daha güzel yerler var."
"Ray ile tanışmak istiyorum. Belki onun için yapabileceğim bir-"
"Hayır Roy. Bunu bir abi tavsiyesi olarak al lütfen. Ray tehlikeli birisidir, şimdiden Star 'daki suçluları ele geçirdi, çalışanları da kendi istediği işleri yapmaya zorluyor."
Roy tek kelime daha edemeden Joe oradan uzaklaştı. Kızıl adam ise içinde dolaşan tedirginlik ile evine geri dönmeye başladı. Yine blokları sayıyordu. 16,15, 14...
Tekrar asansördeydi, içini kaplayan tedirginlik yerini heyecana kaptırmıştı bile. 'Eve git. Hazırlan.' içinden yapması gerekenleri 25.kata çıkana kadar tekrar etti.
Eve adımlarını attı. Geniş oturma bölümündeki masaya siyah poşeti koydu. Sıkıca kapatılmış olan plastiği açarken kadına seslendi.
"Ben geldim! " minik şırıngaları ve maddenin olduğu cam kapları çıkardı. Poşetin içinde ne kadar alınacağına dair not vardı.
"Nedir o? " diye sordu Jade. Ellerini beline taktığı mutfak örtüsünün havlu kısmına siliyordu.
"Yeni bir şey." diye cevapladı Roy. Jade birkaç adım geri gitti.
"Roy, hayır." masada duran cam içindeki sıvıya baktı. "Bu yeni çıkan değil mi?"
"Evet, yeni çıkan. İstemiyor musun?" Roy şaşırmıştı, Jade'in sevineceğini düşünüyordu.
"Yapma bunu. Bu diğerleri gibi değil."
"İşte bu yüzden istiyorum."
Jade hızla masanın üzerindekileri toplayıp siyah poşetin içine soktu. "Bunu yapamazsın. Ölmeni istemiyorum."
"Jade,küçük çocuk değiliz. Değilim. Bu güzel şeyin tadına bakmak istiyorum sadece."
"Ama bu diğerleri gibi değil. Ya aldığın gibi ölürsen-Tanrım her akşam haberlerde bu şey yüzünden ölenleri izliyorum Roy! Beni böyle bırakıp gidemezsin."
"Fazla abartıyorsun. Ölmelerinin nedenleri bir anda ağır almaları. Ben öyle bir şey yapmayacağım."
"Bu kadarı fazla." Siyah poşeti hırsla yere fırlatıp ayağıyla tekmeledi. Kırılan camların sesi odayı doldurmuştu.
"Ne yaptın sen?!" diye gürledi Roy. "Tanrım! Neden Jade!?"
"Laboratuvar deneği olmanı istemiyorum da ondan." Roy'un öfkesinin karşısında Jade'in telaşı ve sevgisi vardı. "Sadece... Hafif şeylerle devam etsen olmaz mı?"
"Olmaz!"
---
Aralarında süren kırk dakikalık bir kavganın ardından Roy evden sinirle ayrılmıştı. Jade koltukta biraz sakinleştikten sonra tüm zemine yayılan cam parçalarını temizlemeye koyuldu. Bu ilişkinin daha ne kadar ve nasıl süreceğini bilmiyordu. Sadece Roy'un onu bırakmasını istemiyordu. Tek bildiği buydu.
Merhaba. Bu bölüm Jade 'i pek ele alamadım. Ama pek ummadığınız bir şey çıkacak. Yani ben ummadığınızı umuyorum. Herkese iyi geceler.
*Star: Roy' un gittiği bar. Jade 'de orada çalışıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEW ADDICTION |Chesroy|
Fanfiction"Hayatına düzen vermediğin sürece batarız. Ben kurtulmaya çalıştıkça sen daha da dibe batıyorsun. " 11.04.2021 Yeniden Yayınlanma tarihi :18 /04 /2022