Miya ve Reki yola çıkmışlardı. Beraber Langa'nın evinin etrafındaki kamera kayıtlarını inceleyeceklerdi.
-Kameraların nereye bağlı olduğunu biliyor musun Miya? Sesi titrek çıkmıştı
-Evet biliyorum. Bu civarda bi hırsızlık vakası olmuştu ve kameraları incelemiştim. Langa'nın evinin arkasındaki karakoldan bakılıyor.
Derin bir iç çekti Reki. Yol boyunca ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Tek düşündüğü ve tek arzuladığı şey Langa'yı bulup ona sarılmaktı.
Miya
-Yine daldın..Reki
-...-Söyle ona
-N-ne
-Diyorum ki Langa'ya ondan hoşlandığını söyle.
-B-BİR DAKİKA SEN-
-Şu haline bakan her insan bunu anlayabilir. Üzgünüm çok belli ediyorsun
Kızıl saçlı çocuk saçlarıyla aynı rengi alırken Miya onun bu haline gülmek istese de Langa'nın başına bir şey gelmiş olma düşüncesi bu isteğini alıp götürüyordu. Langa ikisi için de çok değerliydi. İkisi de bir an önce onu bulmak istiyordu.
-Şu taraftan,beni takip et
Miya ani bir manevra yaparak ara sokağa girip karakolun önünde durdu. Reki de arkasından geliyordu ama aklı hala az önce Miya'nın söylediği şeydeydi. Gerçekten söylemeli miydi? Hayır hayır bu çok iğrenç bir şeydi. Hangi hastalıklı insan hemcinsinden hoşlanır di mi ama? Bunları düşünüp kendini kandırmaya çalışsa da Langa'yı sevdiği su götürmez bir gerçekti. Söylese ne olurdu. Langa Reki'ye çok yakın davranıyordu. Ona karşı hisleri olabilir miydi acaba? Ama Miya'ya da çok yakın davranıyordu. OFFFF İÇİNDEN BİR TÜRLÜ ÇIKAMIYORDU İŞİN. Ama şuanda en büyük sorunu istese bile açılabilecek bir Langa'sının olmamasıydı.
Beraber karakol kapısından girip beklemeye başladılar. Sıra onlara gelince Miya bilgisayarın başına geçip kayıtları incelemeye başladı. Yakın tarihte hiçbir şey yoktu. Dün akşam,dünün sabahı, 2 gün öncenin gecesi, 2 gün öncenin akşamı... Yoktu. Langa'ya dair hiçbir iz yoktu. "Siktir.." Miya bilgisayarı kapatmak üzereyken bir anda alt taraftaki kayıt saati gözüne çarptı. Kayıt 2 gün önce,Langa ve Reki'nin parkta buluşmak için sözleştikleri günün sabahına aitti. Kayıt normal bir şekilde ilerlerken saat 10.48'den bir anda 11.06'ya atlıyordu. Aradaki kayıtlar yoktu. Bu da demek oluyordu ki biri bu kayıtları silmişti. İşte o an Miya iliklerine kadar korkuyu hissetmişti. Çünkü bu kayıtların silinmesi Langa'yı birinin isteyerek alıkoyduğunun veya kasıtlı bir şekilde kendi isteği dışında ona zarar verdiğinin kanıtıydı.
-Reki..
-Ne oldu? Bir şey bulabildin mi? Çabuk anlat!
-Üzgünüm Reki
-Beni korkutuyorsun..
-Duyacakların çok da iyi şeyler değil kendini hazırlasan iyi edersin.
Ne- bu da ne demekti şimdi
-NE SAÇMALIYORSUN SEN
*Miya anlatır*
Reki:
...Miya:
NEREYE GİDİYOSUNReki:
Bilmiyorum..Ya uzattıkça uzatıp sinirden sizi kudurtasım da var ama hemen ikisini buluşturup devam ettirmek de istiyorum 😩🤚🏼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take A Look At My Boyfriend - Sk8 the infinity
Fanfiction+18 Gözlerindeki güneş benim beyaz tenimi yakmaya yetiyor..