********
Buz dolabını zorla mutfaktan çıkartıp kapının önüne doğru dayadı.
Çaresizce yere çöktü ve sıkıntı ile nefes verip elindeki içeceği açtı.
İçeceğinden bir yudum alıp yere bıraktı ve banyoya doğru ilerleyip elini yüzünü yakadı.
Yaşadıkları bir rüya mıydı?
Rüya olması için yalvardı.
Sonra bir anda telefona bildirim sesi geldi.
Hızla banyodan çıkıp yatak odasına geldi ve ayağın üzerindeki telefonunu alıp mesajlara girdi.
Gözlerini kısarak "24'ünde 421.500 won çekilecek." Yazıyordu.
Sıkıntı ile nefes verdi ve salona ilerleyerek annesini aradı ama çekmiyordu.
Telefonunu yükseğe kaldırdı ve bir mesaj geldi.
Derin bir nefes verip mesaj'a tıkladı, " taehyung, iyi misin? Eve dönüyoruz. Sakın kapıyı açma. Hiç kimseye!" Dedi.
Taehyung evin içinde turluyordu.
Aşırı derecede korkuyordu.
Neredeyse bir saat geçmişti ama ailesi gelmemişti.
Bir anda mesaj geldi.
Koşarak telefonunu aldı ve mesajlara girdi "şuan eve dönemiyoruz gibi ama güvendiyiz , merak etme. Televizyonda söylenenleri yap! Oğlum hayatta kalmalısın! Diyordu.
Sıkıntı ile nefes verdi.
Çok korkuyordu ama hayatta kalmalıydı....
*********
Akşam olunca bir kağıt aldı ve kalem ile "hayatta kalmalıyım" yazdı ve fotoğrafın üzerine astı.
Sonra dolaptaki yiyecekleri günlük olarak ayırdı.
Kafasını eline yasladı ve düşünmeye başladı.
Daha fazla yiyeceğe ihtiyacı vardı.
Evinde neredeyse abur cuburdan başka yiyecek yoktu çünkü yapmasını bilmiyordu bu yüzden genellikle dışarıdan sipariş ederdi ama artık öyle birşey yapamazdı.
Çaresizce arkasına yasladı ve "tanrım, anne. Sözünü dinleyip yiyecek birşeyler almalıydım..." Dedi.
Ayağa kalkıp koltuğa doğru ilerledi ve yattı.
*********
Televizyonun sesi ile uyandı " mevcut durumla ilgili çok çeşitli görüşler duyduk. Stüdyoda şu an bulaşıcı hastalıklar uzmanı profesör kim yeon-jeong var. Profesör kim, enfekte bireylerin durumlarını nasıl tanımlarsınız?" Dedi kadın spiker.
Adamkadına üzgünce bakıp "enfekte bireylerdeki fiziksel ve davranışsal değişiklikler dışında şu an hiçbir şeyden emin değiliz. Bununla birlikte, aşırı agresif eğilimlerin ve yamyamlık davranışlarının beyinle daha fazla ilişkili olduğu görülmektedir." Dedi elleri ile oynarken.
Kadın şaşkınlıkla " bunun bir tür akıl hastalığı olabileceğini mi söylüyorsunuz? Yani bulaşıcı bir hastalık değil mi?" Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alive / taekook
Horrorşehir, korkunç bir virüsün pençesindeyken kendini eve kilitleyen yalnız kim taehyung, dijital yollarla yardım isteme imkanından yoksun şekilde çaresizce çıkış yolu arar. Alive'in fanfic taekook versiyonu ✌️👩🎤