Taehyung uzun süredir zombi savaş oyunu oynayıp video çektiği için sıkılmıştı. Video'yu editleyip YouTube 'a yüklendikten sonra uykusu geldiği için yatağına yattı.
Kaç gündür evden çıkmadan oyun oynuyordu. Markete gidip yiyecek ve içecek almalıydı.
Yarın yapacağı şeyleri düşündükten sonra uyumuştu.
*****
Sabah kalktığında kapısının üzerinde annesinin bıraktığı not'u gördü.
Yeni uyandığı için gözlerini kısarak not'a baktı notta ," aceleyle çıktık yiyecek birşey yok, kardeşin ile gidip birşeyler alın." Diyordu.
Göz devirip "bende bugün gidecektim zaten." Dedi .
Notu yerine geri elini yüzünü yıkamak için toilet'e gitti.
Yüzünü yıkayıp mutfağa geçti ve dolabı açıp şişeyi dikti.
Birşey yemeden yine odasına geçti ve bilgisayarını açıp canlı yayında oyun oynamaya başladı.
Oyun'u kazanınca küçük bir sevinç gösterisi yapıp canlı yayına son verdi.
Salona girdi ve kumandayı masanın üzerinden alıp televizyonu açtı.
Haberlere girip yerine oturdu ve dinlemeye başladı.
Spiker, "bugün ,en küçük toz seviyeleri , tüm zamanların en yüksek seviyesine..." Dedi ve televizyon error verdi.
Telefonunu gelen bildirime baktığında mesajda,"acil durum uyarısı, gördüğünü bazı siviller acımasızca saldırganlaştı ve korkunç bir şekilde yoldan geçenlere saldırıyor, gangbuk bölgesi'nde küçük bir isyan olarak başlayan bu olay , hızla yayılıyor. Seul'den ilerleyerek ülke çapında yayılmaya başlamış gibi duruyor.
Hükümet şuanda acil durum seviyesini ciddi seviyeye çıkarmaya çalışıyor." Diyordu.Yavaşça cam'a doğru yaklaştı ve dışarıya baktı.
İnsanlar dairelerden bağırarak çığlıklar atarak kaçıyordu ve bazıları onları yakalıyor ve ısırıp zombi yapıyordu.
Eline telefonunu aldığı anda biraz yanında patlayan ateş ile olduğu yere çöktü korkuyla.
Herkes "acele edin! Yardım edin!" Diye bağırıyordu.
Olduğu yerde dışarı bakıyor ve derin derin nefes alarak düşünüyordu.
Gözlerini bir kız çocuğuna dikti.
Annesine doğru korkmuş bir şekilde geliyordu "anne? Anne ne oluyor?" Dedi korkuyla.
Kadın çocuğuna doğru gitti ve sarıldı.
Bir süre sonra kız çocuğu değişik ve garip bir şekilde iki büklüm oldu ve annesini ısırdı.
Annesi yere düştü ve kız üzerine çıkıp annesini daha çok ısırdı.
Kadın yerde çırpınıyor ve kaçmaya çalışıyordu ama başaramadı ve bir süre sonra hareketsiz kaldı.
Taehyung geri geri adımladı.
Sonra bir kapısının arkasından bir adam sesi duydu " UZAK DUR BENDEN!" dedi adam.
Sonra ses kesildi , birisi kapıyı çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alive / taekook
Horrorşehir, korkunç bir virüsün pençesindeyken kendini eve kilitleyen yalnız kim taehyung, dijital yollarla yardım isteme imkanından yoksun şekilde çaresizce çıkış yolu arar. Alive'in fanfic taekook versiyonu ✌️👩🎤