HJjisung :
Seni her şeyden çok sevdiğimi bil! <3<3
Beğeni : 2.564Yorumlar :
minminho : ben de seni çok seviyorum.<3<3
HJjisung : sana sahip olduğum için çok mutluyum. Hayatımda beni en çok mutlu edebilen tek kişi sensin. Senden önce ne kimseyi böyle sevdim ne de şimdi ki kadar mutlu oldum. <3<3
minminho : beni ağlatmak istiyorsun herhalde <3<3.--------------
minminho :
Kucağımda oturmayı sevdiğini biliyorum bebek. (> ω ^)
Beğeni : 2.672
Yorumlar :
HJjisung : çünki kucağın dünyadaki en rahat ve en güvenli yer.
minminho : benim kucağım her zaman sana açık.
HJjisung : bak bu sözünü unutma!
minminho : tamam unutmam!-----------------
Seochang :
Zamanın da seni çok sevdiğim için pişman değilim, aksine şimdi seni daha çok seviyorum.
Beğeni : 1.985
Yorumlar :
HJjisung : bir yerden tanıdık geliyorsun ama hatırlamıyorum.
Seochang : belki de hatırlamak istemeyen sensin.
HJjisung : anlamadım?
Seochang : boşver. Artık tüm umutlarım bitti belki de tanrının yanına gitmeliyim. Sence tanrı güzel ve huzurlu kollarını bana sarar mı?
HJjisung :sakın gökyüzüne gitme, sevdiklerin ne yapacak ha arkanda bıraktıklarını düşün sensiz ne yapacaklar.
Seochang : benim kimsem yok ailem, arkadaşlarım hiç kimse yok. Beni seven tek bir kişi vardı, ama o da beni terk etti.-----------
Changbin jisungun yazmasını bekledi, ama jisung yazmadı. Jisungun hesabına girdiği gibi pişman olacağını bile bile isminin üzerine tıkladı. İşte artık ağlıyordu changbin. Gözlerini kapattı ve yanağından akan yaşı daha çok hissetti. O 1 yıl boyunca acı çekerken jisung yeni sevgilisi ile yeni bir hayat yaşıyordu. Çok sinirlendi changbin , aklına gelen herşeyi yorumlara yazdı ve gözlerini kapatıp deli gibi kahkaha atmaya başladı.
Seochang : sen sadece sürtüğün tekisin Han jisung.
Seochang : sevdiğini söylediğin insanı siklemeyerek terk edip yeni bir sevgili bulabilecek kadar sürtüksün hemde.
Seochang : senden nefret ediyorum.
minminho : hey sana sevgilimden uzak dur dedim! Bir daha yazıp bizi rahatsız edersen seni polise veririm.
Seochang : sikerim sevgilini.
minminho : terbiyesiz._______________
Umarım beğenirsiniz ~
<3<3ⓎⓄⓇⓊⓂ ⓋⒺ ⓋⓄⓉⒺ ⓋⒺⓇⓂⒺⓎⒾ ⓁⓊⓉⒻⒺⓃ ⓊⓃⓊⓉⓂⒶⓎⒾⓃ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cafuné < binsung > (bitti)
FanfictionPortekizce bir kelime olan Cafuné : parmaklarını sevgilinin saçlarından geçirmek anlamına geliyor Jisung ve Changbinin çok güzel bir sevgililik hayatı vardı. Herşey iyiydi ve olamayacakları kadar mutlulardı. Taki jisung ortadan kaybolana ve yeni sev...