Aslında oluyo her şey çok kötü her şey canımı fazlasıyla yakıyo nebiliyim sıkıntı üstüne sıkıntı uyuyamıyorum ben sahteden gülüyorum aynı ortamda bulunuyorum sonuçta çekip gidemiyosun ki çıkıp da anlatamıyosun ki derdini anlamıyolar çünkü bana karşı duvarları var onların yada anlamak istemeyecek kadar benciller bilmiyorum tepkilerine çaktıklarım . Şimdi kafamda aynı anlar gözümün önünde milyon kez canlanıyo rezil oluşum o adamın babam değilmiş gibi davranıyo olması her şey .Belkide fazla büyütüyorumdur ? Şuan çok sinirliyim kırgınım ondandır bu öfkem . Ama içimde hep var o eksiklik küçüklüğümden beri böyle babalarına sarılan öpen kızlar yada kızlarına böyle prensesim diyen babalar öpen babalar . Bi kız hayatında hep babasına benzeyen bi adam istermiş karşısında ben istermiyim hiç bilmiyorum . Kötü bi adam değil aslında tabi sinirlenmediği zamanlar o hallerini severim böyle sarılasım gelir sıkı sıkı ama olmaz tabiii bilmem bişey engel oluyo falan kötü yani .O dizilerdeki baba kız ilişkilerinden de hep nefret ettim zaten. Kıskandım onları . Aman be yinede çok kızamıyorum ona babam sonuçta emeği çoktur üstümde ben bilmiyorumdur yinede bunları da düşünmeden edemem.
Canı yakmak yerine konuşmak isteseydi bi kerede . Çok kötü bişey biliyomusun yüzüne bakamamak utandığından değil konduramadığından yakıştıramadığından . Bazıı kızlar çook şanslıı erkeklerde tabi daha doğrusu babasıyla arası iyi olanlar sende şanslısın iyi de öyle .Somurtmama sebep olan ağlamama sebep olan insanların bir başkası değilde ailen olması çok boktan . Sonra gelir o bi avuç insan bana hayatımda ki bi insan için ‘’ o sana göre değil , o senin için yanlış bir insan ‘’ der .Sanki kendileri çok iyi geliyomuş gibi valla çok bencil insanlar bee . Bilmiyolar ki yanlış dedikleri insan bana her şeyden iyi geliyo aklıma gelmesiyle bile beni mutlu ediyo okadar şey yaşamama rağmen hala bişeylerin iyi olacağına inandırıyo . Çok doldum kusura bakma konuşamıyoruzda seninle yazmak istedim benim sevgilimsin ve sıkıntılarımıda paylaşmak istedim . İyi ki seninle geçen zamanlar var anılarımız var yoksa bu günlerde neyi düşünüp iyi olacaktım gülecektim ? Beni düşünen beni seven bana kıyamayan birisi var diyecektim ? Hep iyikimsin benim. Seni çok seviyorum . Öyle diğer kızlar gibi babamdan sonra aşık olduğum tek adam da demiyorum . İlk defa aşık olduğum adam sen iyi ki de varsın.