Geçen gün internette dolanırken bir yazı gördüm. ''Babası tarafından sevilmeyen her kız dışarıdan gördüğü ilgiye aşık olur.'' . O an düşündüm, buna benzer şeyleri daha önce de düşünmüştüm ama ne olduğunu bulamamıştım, kendimi ifade edememiştim ve bu yazıyı okuduğum an gözümden süzülen yaşları dahi hissetmedim. İçimdeki o kocaman boşluğun sebebini arıyordum hep. Çoğu zaman aşk acısına filan bağlıyordum ama öyle olmadığını biliyordum. Cidden bu muymuş yani diye düşündüm, ve evet. Cidden buymuş. Şimdi düşünüyorum da, kızların ilk aşkı babalarıdır, kızların ilk süper kahramanı babalarıdır, kızlar babaları gibi birisiyle evlenmek ister, kızlar babalarının prensesidir gibi cümleler benim için çok can yakıcı bir hal almaya başladı. Babamla aram hiç çok iyi olmamıştır, mesela gidip sarılıp ağlayamamışımdır hiç. Keşke olmasaydı böyle. Keşke başka erkeklerden gördüğüm her ilgiye değil de, babamdan gördüğüm ilgiye aşık olsaydım. Babasıyla arası iyi olan kızlara özenmişimdir çoğu zaman. İçimde o kocaman boşluğun yerini, baba sevgisini doldurmuyor hiçbir şey. Dolduracak insanlar hayatıma girdi evet ama hiç birisi babanın göstereceği ilgi gibi değildi. Zaten onlar da gitti. Sen gitme dediğim kim varsa gitti. Yerine koymaya çalıştığım kişiler de gitti. Kimse kalmıyor inanın ki. Üzülüyorum, dışarıdan bakılınca mutlu gibi görünüyordum önceden. Artık onu da yapamıyorum her zaman. Ara sıra gelen ağlama krizleri buna engel oluyor. ''Bu da geçecek'' diyorlar ama bilmiyorlar ki içimdeki düşünceler beni boğuyor engel olamayacağım bir şekilde. Başkalarına kendimi ifade etme konusunda da hiç iyi değilimdir. Yani anlatmaya çalıştığım şeyi ancak benimle aynı şekilde düşünen insanlar anlayabilir. Kendi düşüncelerimde boğulmaktan yoruldum. Herkesin ''olsun artık ya'' dediği istekleri vardır. Benim de isteğim beni anlayacak birisi, bunlara verilen en klasik cevapta ''zamana bırak''tır. Geçmiyor ama zaman. En azından bu süreçlerde öyle geliyor bana. Geçsin o halde bunlar da. Gece sırıtarak uyuduğum zamanlara geri döneyim, rahatça kabus görmeden uyuyabileyim. ''Mutluyum'' diyebileyim. Gelsin o zamanlar da bir an önce.