Bu bölüm uzun olur mu olmaz mı bilmiyorum. İftara kadar vakit varken biraz doğaçlama birkaç birşey yazayım dedim.
Oruç tutuyor musunuz bakalım?
Unnie'niz minik susadı ama minicik sizde durumlar nasıl?
Bölüme geçiş yapıyorum satır arası yorumlarınızı çok görmeyin efenim seviyorum sizi başlayalım...
Dersler bitince annemin yerine gittik evet annemin yeri çünkü bir arazimizi satıp o kafeyi satın almıştık. Annem bize meşhur bubble tea'lerinden getirirken bende kekleri getirmeye gittim.
Suho ve Yujin koyu bir özlem gideriyorlardı. Herşeyi hazırlayıp tepsiye koyduktan sonra yanlarına gittim ve minik bir gülümseme sundum. Suho ve Yujin ikilisi tartışırken bende gülerek onları izliyordum. Annem ahhh~ Tanrım cidden çocuk gibiler diye söylenerek yanımıza geldi. Bakmayın anneme siz biz daha çocuğuz. Büyük çocuklarız biz...
...
Anneme en sulusundan bir öpücük bırakıp alışverişe gittik yani bizim için alışveriş Suho için eziyetmiş kendi söyledi.
*Kaydırmalı post*100 like
Lixie_8292: Eziyetmiş hah! Bizden çok eğlendin haberin yok!!!! Yujin aşkımın da saçlarını kestirttik çok yakıştı. <3 <3 @suhoamazenginolanı @Yujin_6789 iyi bir gündü teşekkür ederim ikinize de.
Yorumlar
Lee._.Felix3929: Cezam bitince birlikte de gezer miyiz Lixie?
╰➝ Lixie_8292: Bakarız.Yujin_6789: Biz teşekkür ederiz~!!!!! ^^
╰➝ Lixie_8292: (◍•ᴗ•◍)suhoamazenginolanı: Tekrarlayalım~!!!!! <3
╰➝ Lixie_8292: KesinlikleDrama_queen8939: Bensiz ha üzüldüm~!!!!! Kalbim atmıyor artık çıt çıt kırıldı~!!!!!
╰➝ Lixie_8292: Yarın çikolata alacağım sana en pahalısından hmm olur mu? ^^
╰➝ Drama_queen8939: Kalbim kırılmamış şaka yapmış sadece ehehehehe yarın gelirsin yolu biliyorsun zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SMELL - PARFUME / Lee Felix
ChickLitİlk hikayem tüm ergenliğim burada. Ama yani okursanızda sevinirim açıkçası ehehe 🦋⃤ Vanilyanın en güzel notasısın Park Lixie...