Two Feet - MariaMerhabalar💫
🍷
Kim Taehyung kalın baldırlarının gözler önüne serileceği bir biçimde bacaklarını iki yana ayırmıştı. Dirseklerini; oturduğu kaliteli siyah deriden yapılma rahat koltuğun arkalığına yasladığı sıra başını arkaya yatırmış adem elması keskin bir biçimde gözler önüne serilirken yutkunmuş, kirpiklerini gök karası gözlerine düşürmüştü.
Onu düşünüyordu, aklı başında hissetmediği açıktı.
Yaklaşık bir kaç aydır yüzyüze gelmek istediği, sütun bacaklı afet bir mankeni bekliyordu ve bu bekleyiş ne kadar sinir bozucu olmaya başlasada işin sonunda onu görebileceği için beklemekten haz etmeyen yapısı bile rahatlamış gibiydi, aksi takdirde bekletilmekten veyahut beklemekten kesinlikle haz etmez sinirden kafayı yeme sınırına gelirdi. Ama şimdi öyle değildi.
Yemeğinin gelmesini bekleyen bir kaplan gibiydi ve bu bekleyiş onu sadece dahada iştahlandırıyordu.
Etraftaki bir çok insanın bakışlarını üzerinde hissediyordu ama bundan rahatsız değildi, bu bakışlar alışkını olduğu bir durumdu. Bağzı ünlü moda tasarımcıları yanına gelip onunla defile öncesi sohbet etmeye girişmişti ama onun pek onları umursadığı yoktu. Hatta defile sahibinin bile yanına geldiği olmuştu bu kısa ama kendisine uzun gelen vakit içerisinde.
Ünlü modeli daha yakından görmek için sabırsızlanıyordu. Ve kendinden o kadar emindi ki, şimdiden geceyi kiminle geçireceği bir aşikârdı.
Uzun bekleyişin ardından ışıklar söndüğünde ve beklenen defile başladığında herşey olması gerektiği gibiydi. Yaptığı bir el hareketinden sonra dudaklarının arasına bırakılan ve ardından yakması adına uzatılan çakmak ile birlikte etrafındaki hiç kimseyi umursamıyordu, umarsızca yaptığı bu hareket karşısında ne defile sahibi ne de bir başka kimse ağzını açıp tek kelime edememişti. Sonuçta herkes bilirdi; Kim Taehyung'un ne de rahat bir insan olduğunu ve bir o kadarda güçlü olduğunu..
Sıra sıra geçen mankenler ardından gelen gözde dünyaca ün'e sahip olan o sütun bacaklı manken göründüğünde ışıklar tek ona odaklanmış, çıt sesi dahi çıkmaz olmuştu. Ortamda sadece amfilerden yayılan klasik müziğin hoş sesi kulaklara doluyordu.
Orada bulunan tüm insanların dikkati onun üzerindeydi, kokoş giyimleri ile kendilerine göre mükmemmel duran ama aslında abartılı bir biçimde bayağı duran kadınlar, parlak rujlarını taşırarak sürdükleri dudaklarını sinirle büzmüştü. Onu feci kıskanıyorlardı, çünkü o erkek veye kız farketmeksizin her cinsiyeti kendine hayran bırakan bir varlıktı.. ona insan demek tanrının bile gücüne gidebilirdi..
"İşte" dedi Kim Taehyung bir mırıldanma ile, sol elinin parmaklarının arasındaki sigarası ise bitmeye yüz tutmuştu. "İşte Jeon Jungkook, dünyaca ünlü şımarık sürtük.." son nefeside çekmek adına kalın kırmızı dudaklarına götürdüğünde sigarasını, uzunca süzmüştü podyumda yürüyen mankeni.
Herkes pür dikkat bu güzelliğe baka kalırken Kim Taehyung dudakları arasından alaycı bir ses çıkarmış, bitmiş sigarayı yere atarken rugan siyah ayakkabısının ucu ile sigara izmaritini ezmişti.
Tekrar bakışlarını bedene çevirdiğinde göz göze gelmişlerdi. Klasik müzik artık dahada bir boğuk geliyordu kulaklarına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dieu Du Vin || Taekook (Smut Oneshot)
FanfictionDünyaca ünlü moda tasarımcısı Kim Taehyung, ünlü model Jeon Jungkooku yakından görmek istiyordu ve New York'taki defileye gittiği an'dan itibaren geceyi kiminle geçireceği açıktı.. (Smut oneshot) +semetae +ukekook