Rozdział 1. Moje codzienne ja!

17 2 0
                                    

W tym odcinku poznacie swoje pierwsze losy może nawet już w tym odcinku nasza bohaterka pozna swoją miłość as

Jest godzina 6:20 właśnie się obudziłaś i zaczynasz szykować się do szkoły . Robisz to co zawsze. Po wstaniu z łóżka idziesz zrobić prysznic oraz codzienną pielęgnacje twarzy. Po ubraniu się i wysuszeniu włosów pakujesz plecak i z chodzisz na dół . Tam już czeka na ciebie jeszcze ciepłe śniadanie .

Ty/ Ej Mei złaś na dół!!
Mei/ Co nie słyszałam!?

Po wzięciu wdechu wydzierasz się na cały dom.

Ty/ Mei nie wnerwiaj mnie ty mało lacie !!!!

Mei/ No dobra po co się tak drzesz

Ty/ no przecież nie słyszałaś

Z wrednym uśmiechem na twarzy nakładasz płaszcz i wychodząc z domu krzyczysz do Mei

Ty/ Pamiętaj pilnuj czasu nie spuzinij się

Mei/ NO DOBRA !!!

Ach ta mała Mei jest młodsza ode mnie o 10 lat. Wydaje mi się jak by była cały czas na poziomie przedszkolaka. No nic takie jest życie.
Jutro są urodziny Mei cały czas nie wiem co jej kupić. Chyba już wiem !!!
Mei jest wielką fanką jakiegoś zespołu K-popowego tylko jak on się nazywał

{ hyyyy??? 💭}

Aaaaa no tak jakieś BE TE ESY ( BTS) czy coś.
Moja przyjaciółka ( twoja) jest obeznana w tym K-popie ona będzie wiedziała. Wyciągasz telefon i dzwonisz do Min So Lan ( ty ją nazywasz po prostu Lan)

Ty/ Hej Lan możesz chwilę gadać?
Lan/ Jasne młoda co tam
Ty/ wiesz Mei ma jutro urodziny a ja nie wiem co jej kupić!?

Lan/ Może wiesz co lubi nie wiem na przykład słuchać albo oglądać!?

Ty/ no właśnie dla tego dzwonię bo ona lubi słuchać muzyki no wiesz K-popu no i pomyślałam czy by jej tam czegoś nie kupić ale nie wiem co mogła bym?!

Lan/ To może tak idzi do szkoły ja kończę dzisiaj wcześniej to podejdę pod twoją szkołę i normalnie pogadamy i coś tam znajdziemy . OK!?

Ty/ no spoko to jesteśmy umówione.

Lan/ Tak!!

Ty / dobra ja kończę pa .

Lan/ Pa .

Zbliżała się brama do twojej szkoły więc schowałeś telefon i poszłaś na lekcje.

5 GODZIN PÓŹNIEJ...

Dobra właśnie skończyłam( skończyłaś) lekcje i od się spotkać z Lan.
Chwilkę poczekałam pod szkołą i usłyszałam kszyk

Lan / Hej Hong tutaj

Ty/ już idę

Lan/ cześć
Ty/ no cześć to co idziemy!?

Lan/ no pewnie

Galeria handlowa była niedaleko szkoły więc poszłyście na piechotę . Podczas drogi ustaliliśmy o czym możemy pomyśleć na prezent.

Lan/ dobra to od początku twoja sis lubi jakiś K-popowy zespół tak!?

Ty/ no tak

Lan/ tylko jaki bo ich jest serio dużo

Ty/ wiesz ja nie przepadam za muzyką więc no raczej nie jestem w temacie ale raz słyszałam że chyba jej ulubiony zespół to BTS.

Lan/ No to jesteśmy w domu

Ty co??

Lan / ja wiem że ty nie w temacie ale chyba wiesz kto to są BTS prawda?

Miłość nie z tej ziemi ( Park Jimin) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz